Food Service τ. 136

82 STATS Tων καταναλωτών θεω- ρεί πως οι μη–αλκοολού- χες προτάσεις που προ- σφέρει το μενού ενός εστιατορίου είναι ιδιαί- τερα σημα- ντικό ζήτημα, προκειμένου να το επιλέξει για το γεύμα ή το δείπνο του. 23% Των millennials φω- τογραφίζει το φαγητό του και το κάνει post στα social media. Tων πελατών σε διεθνές επίπεδο κατά τους χειμε- ρινούς μήνες επιλέγει κάποια γευστική πρότα- ση που περιλαμβάνει μια μορφή γλυκοπατάτας. Τουλάχιστον 3,8 είναι ο μέσος αριθ- μός ποτών, χυμών κι αναψυκτικών που αγοράζει σε εβδομα- διαία βάση ο κατα- ναλωτής. 31% 45% HI-TECH ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ delivery service Tων καταναλωτών δηλώνουν πως είναι εξαιρετικά πιθανό να παραγγείλουν σού- πα μαζί με μια μερί- δα λαχανικά 63% Tων πελατών που έχουν στους άμε- σους σκοπούς τους να πραγματο- ποιήσουν online πα- ραγγελία φαγητού, θα το κάνουν πράξη μέσω της χρήσης ηλε- κτρονι- κού υπο- λογιστή. 43% ΠΟΣΟΤΗΤΑ 01 KAΦΕΣ ΚΟΣΤΟΣ 1 € ΓΛΥΚΟ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ Των Gen «Z» καταναλωτών δηλώνει πως χρησιμοποιεί πιο συχνά mobile εφαρμογές, όταν αυτές διαθέτουν ξεκάθαρο interface, ενώ ταυτόχρονα εί- ναι κι εύκολες στην πλοήγηση. Κάτι παραπάνω από το 1/3 των καταναλωτών επισημαίνει πως παραγγέλνει ολοένα και πιο συχνά φαγητό μέσω delivery, ενώ περίπου το ήμισυ εξ’ αυτών ( 48 % ) αναφέρει πως ως αποτέλεσμα παραγγέλνει λιγότερα ποτά κι αναψυκτικά. 47%

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=