Food Service τ. 137

68 Ε να από τα ζητούμενα για τους επαγγελ- ματίες του κλάδου της μαζικής εστίασης έχει να κάνει με την ταχύτητα της υιοθέτη- σης της τάσης και τον τρόπο εφαρμογής της. Όσο για το πρώτο βήμα; Πέρα από το προφανές, δηλαδή τη βούληση, ακολουθεί το προϊόν. Μήπως έφτασε η στιγμή να αναζητήσετε τον τρόπο με τον οποίο θα καλλιεργήσετε την πρώτη σας ύλη, ώστε να διασφαλίζετε την ποιοτι- κή, γευστική όσο και βιώσιμη πορεία «from A to Z» των πιάτων που δημιουργείτε και σερβίρετε; Σε παράγοντα ύψιστης σημασίας για την ανά- δειξη νέων τουριστικών προϊόντων, αλλά και τη βελτίωση της εμπειρίας που απολαμβάνουν οι επισκέπτες της χώρας μας, αναδεικνύονται οι συ- νέργειες ανάμεσα στην τουριστική βιομηχανία και τους κλάδους της ελληνικής οικονομίας, ειδικά αυτού της αγροδιατροφής. Μάλιστα, από αυτή τη συνεργασία, αλλά και τη συνδημιουργία νέων τουριστικών προϊόντων που επαυξάνουν την προ- σφερόμενη εμπειρία, «περνάει» το μέλλον των ελληνικών προορισμών, όπως υποστηρίζουν, TRENDS «Στροφή» στην ανάδειξη των προϊόντων της τοπικής παραγωγής! πρωτες ύλες από τον τόπο σου… Η αναγκαιότητα της ανάδειξης της αγροδιατροφής με διττό σκοπό, αφενός τη βιωσιμότητα και την κάλυψη των αναγκών της εγχώριας αγοράς διατροφής αφετέρου τη διαφοροποίηση και τον εμπλουτισμό του παρεχόμενου προϊόντος, υπό τη σκοπιά του τουρισμού ή της εστίασης, κερδίζει ολοένα και περισσότερους υποστηρικτές μεταξύ των παραγόντων της αγοράς.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=