Food Service τ. 137

76 Σ ήμερα, δεν λείπουν και κάποιες περιπτώ- σεις κατά τις οποίες προσφέρεται και η δυνατότητα του delivery, με αμφίβολα, ωστόσο, αποτελέσματα. Κάποιοι χώροι εξυπηρετούν κι όσους πελάτες βρίσκουν τη δύναμη, το κουράγιο μα και το ενδιαφέρον να φτάσουν μέχρι εκεί, προκειμένου να παραλά- βουν οι ίδιοι την παραγγελία τους, στη λογική του take–away. Εδώ και μερικά χρόνια, όμως, υπάρχει η εναλλακτική του Uber Eats, που δεί- χνει να… σαρώνει σε διεθνές επίπεδο, σε σημείο που να προβλέπεται πως φέτος θα κάνει delivery γεύματα αξίας $10 δισ! Η Uber, στα 10 χρόνια της ύπαρξής της, είναι περισσότερο γνωστή για υπηρεσίες μεταφοράς αντίστοιχης με τα ταξί σε πόλεις σε ολόκληρο – σχεδόν– τον κόσμο. Πλέον, έχει μετεξελιχθεί σε έναν ολοκληρωμέ- νο πάροχο μιας σειράς υπηρεσιών, κυρίαρχη θέ- ση στην οποία κατέχει και το φαγητό! Γιατί, μέσω DISRUPTION Κερδοφόρο (;) εναλλακτικό κανάλι για τα εστιατόρια Μέχρι πρότινος ένα εστιατόριο διέθετε περιορισμένους τρόπους, με τους οποίους μπορούσε να κινηθεί στον επιχειρηματικό στίβο. Για την ακρίβεια, τον εξής… έναν: την εξυπηρέτηση των πελατών στον χώρο του. Πώς η Uber Eats έφτασε στο σημείο να υπολογίζει πως θα μεταφέρει γεύματα αξίας $10 δισ. το 2019!

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=