Food Service τ. 138

19 ΡΕΠΟΡΤΑΖ Ε να ενδιαφέρον τριήμερο είχαν την ευκαιρία να ζή- σουν όσοι βρέθηκαν 18–21 Μαρτίου στο Metropolitan Expo, στο πλαίσιο της 6ης FOOD EXPO, που αποτελεί σημείο αναφοράς για εκθέτες και ποιοτικούς επισκέπτες του κλάδου των τροφίμων και ποτών. Αυξημένη προσέλευση ποιοτικών επισκεπτών Συνολικά 70.000 επαγγελματίες από 28.253 επιχειρήσεις της Οργανωμένης Λιανικής, του Χονδρεμπορίου, της Βιομηχανίας Τροφίμων και Ποτών, των Ξενοδοχείων και της Μαζικής Εστία- σης βρέθηκαν στη Food Expo 2019, γνώρισαν νέα προϊόντα, σύναψαν εμπορικές συμφωνίες και συνεργα- σίες και συνάντησαν από κοντά 10 σημαντικές παραγωγικές κι εξαγωγικές εταιρείες του κλάδου των τροφίμων και ποτών του Λιβάνου, που ήταν η τιμώμενη χώρα. Αξίζει να αναφερθεί η συμμετοχή 1.050 Ελλήνων και 250 ξένων εκθε- τών από 33 χώρες από όλο τον κόσμο. Πλέον η Food Expo προβάλλει κι ανα- δεικνύει τα προϊόντα της Ελλάδας και της ευρύτερης λεκάνης της Μεσογείου και τονίζει την εξαγωγική προσπάθεια των εγχώριων επιχειρήσεων γενικά και την ανάπτυξη του κλάδου των τροφίμων & ποτών. Σημαντική η συμβολή του Hosted Buyer Program Χαρακτηριστικό είναι ότι στην έκθεση βρέθηκαν περίπου 5.000 διεθνείς αγοραστές από 83 χώρες, από τους οποίους οι 900 πιο σημαντικοί εντά- χθηκαν στο πρόγραμμα μετάκλησης και φιλοξενίας, Hosted Buyer Program. Αυτοί πραγματοποίησαν περίπου 17.500 b2b συναντήσεις με τους εκθέτες, κατά τη διάρκεια και των τριών ημερών που διήρκεσε η έκθεση. Συγκεκριμένα, το πρόγραμμα Hosted Buyer κι η πλατφόρμα match making, που έχει καθιερώσει επιτυχώς η διορ- γανώτρια εταιρεία FORUM A.E., εξα- σφάλισαν ουσιαστικά Β2Β meetings, καθώς, σύμφωνα με αυτή, όλοι οι ‘ ‘ Οι επισκέπτες, σε ποσοστό 23%, δήλωσαν ότι έκλεισαν εμπορικές συμφωνίες με Έλληνες και ξένους εκθέτες, ενώ σε υψηλό ποσοστό 93% δήλωσαν ότι προτίθενται να κλείσουν εμπορικές συμφωνίες μαζί τους τους επόμενους 6 μήνες. να πραγματοποιήσουν αγορές και σημαντικές εμπορικές συμφωνίες. Με βάση, μάλιστα, τα αποτελέσματα της έρευνας που πραγματοποιήθηκε από την εταιρεία ερευνών ALCO σε δείγμα 150 Hosted buyers, το 96% εξ αυτών δήλωσε ότι έμεινε απόλυτα ικανοποιημένο από την επίσκεψή του, ενώ το 97% εξέφρασε την επιθυμία να hosted buyers της έκθεσης ήταν υποχρεωμένοι να πραγματοποιήσουν τουλάχιστον από 15 Β2Β συναντήσεις έκαστος. Πέρα από αυτό, όμως, οι επισκέ- πτες της έκθεσης (ιδιοκτήτες, sales managers, export & import managers, στελέχη επιχειρήσεων κ.ά.), γνωρί- ζοντας τις ανάγκες τους, μπορούσαν

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=