Food Service τ. 138

20 επισκεφτεί την έκθεση και το 2020. Επίσης, πολύ σημαντικό είναι και το ποσοστό της εμπορικής αποτε- λεσματικότητας της επίσκεψης των ενδιαφερομένων. Συγκεκριμένα οι επισκέπτες, σε ποσοστό 23%, δήλωσαν ότι έκλεισαν εμπορικές συμφωνίες με Έλληνες και ξένους εκθέτες, ενώ σε ποσοστό 93% δή- λωσαν ότι προτίθενται να κλείσουν εμπορικές συμφωνίες μαζί τους κατά τους επόμενους 6 μήνες. Ο Λίβανος τιμώμενη χώρα με 10 επιχειρήσεις παρούσες Τον πλούτο των τροφίμων και ποτών του Λιβάνου είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά οι επισκέπτες της 6ης Food Expo, στο εθνικό του pavilion, όπου και συμμετείχαν 10 σημαντικές εταιρείες του κλάδου των τροφίμων και ποτών της χώρας. Οι επαγγελματίες επισκέπτες της έκθεσης δοκίμασαν, μέσα από μια μεγάλη γκάμα, τοπικά προϊόντα από τις πλέον αντιπροσωπευτικές εταιρείες του κλάδου των τρο- φίμων και ποτών του Λιβάνου. Ταυτόχρονα, είχαν την ευκαιρία να έρθουν σε άμεση επαφή με τις επιχειρήσεις που παράγουν, εξάγουν κι εμπορεύονται προϊόντα, κυρίως των ακόλουθων κατηγοριών: Ξηροί καρποί, Αγροδιατροφικά προϊόντα, Καφές, Σοκολάτα, Σιροπιαστά γλυ- κά, Λουκούμια, Κρασί, Ελαιόλαδο και Φρούτα και Λαχανικά. Αποτέλε- σμα; Η απευθείας πραγματοποίηση κερδοφόρων εμπορικών συναλ- λαγών, που συμβάλλουν στην ανάπτυξη της ανταγωνιστικότητας των επιχειρήσεων. Food Export Summit Θετικές ήταν οι εντυπώσεις για το Food Export Summit, που έγινε σε συνδιοργάνωση με τον ΣΕΒΕ και φέτος ήταν αφιερωμένο στην αγορά της Ιαπωνίας και την εξα- γωγική προοπτική των ελληνικών Οι επαγγελματίες του τουρισμού, της μαζικής εστίασης, της χονδρικής και της οργανωμένης λιανικής, πα- ράλληλα με τη Food Expo, είχαν τη δυνατότητα να δουν από κοντά και τον πλούτο των ελληνικών αμπελώνων, τους οίνους και τα αποστάγματα της εγχώριας οινοποιητικής παραγωγής και να κλείσουν επωφελείς εμπο- ρικές συμφωνίες, στο πλαίσιο της OENOTELIA 2019, που φιλοξένησε 180 μοναδικούς εκθέτες. Με παραγωγούς από όλες τις περιφερειακές ενότητες της χώρας, η έκθεση κάλυψε την πλειονότητα του ελληνικού αμπελώνα, ενώ παράλληλα φιλοξένησε εκθέτες που ενημέρωσαν για συμβουλευτικές υπηρεσίες κι εξοπλισμό που αφορά το κρασί, τα μηχανήματα εμφιάλωσης, τα συστήματα οινοποίησης, τις συσκευ- ασίες, τις ετικέτες, τα αξεσουάρ οίνου και τα φυτώρια αμπέλου. Φέτος, η OENOTELIA αναπτύχθηκε σε ακόμα μεγαλύτερη επιφάνεια, κα- λύπτοντας 3.200τ.μ. (έναντι 2.500τ.μ. το 2018), ενώ αυξημένος ήταν κι ο αριθμός των διεθνών αγοραστών της, καθώς περισσότεροι από 150 σημαντικοί wine buyers, οι οποίοι ήταν ενταγμένοι στο hosted buyer program της Food Expo 2019, από αγορές–στόχους του εξωτερικού, όπως η Αμερική, η Ρωσία, η Κίνα, η Αυστραλία, ο Καναδάς αλλά και πολλές άλλες που στηρίζουν παρα- δοσιακά και υποστηρίζουν έμπρακτα το ελληνικό κρασί, βρέθηκαν στην έκθεση. Οι συγκεκριμένοι αγοραστές, μάλιστα, κατά τη διάρκεια της έκθε- σης, πραγματοποίησαν περίπου 2.200 B2B συναντήσεις με τους εκθέτες της OENOTELIA. Στο πλαίσιο της έκθεσης και στην ειδικά διαμορφωμένη Wine Tasting Area στο Hall 1 τουMetropolitan Expo, αντιπροσωπευτικά κρασιά από κάθε οινοπαραγωγό περιοχή, από μεγάλο εύρος ποικιλιών κι από όλη την τιμολογιακή γκάμα ήταν διαθέσιμα προς δοκιμή. Oenoteleia 2019 ‘ ‘ Οινικά σεμινάρια με εισηγητές καταξιωμένους οινολόγους κι έμπειρους sommelier παρακολούθησαν όσοι επισκέφθηκαν την OENOTELIA 2019. ΡΕΠΟΡΤΑΖ

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=