Food Service τ. 138

36 ΡΕΠΟΡΤΑΖ Οι Έλληνες αγαπάνε την πατάτα! Ειδικά οι τηγανητές πατάτες αποτελούν το σημαντικό συστατικό, αλλά και το πλέον απαραίτητο συνοδευτικό, στο δημοφιλές μας Ψητοπωλείο/Σουβλα- τζίδικο, που αποτελεί τη ραχοκοκαλιά της εγχώριας μαζικής εστίασης. Οι τη- γανητές πατάτες είναι οικεία κι αγαπητή γεύση, γεγονός που αποδεικνύεται κι από τα ιδιαίτερα αυξημένα μεγέθη που σημειώνονται σε ό,τι αφορά την κατανάλωσή τους, τα οποία ξεπερνούν –κατά πολύ, μάλιστα– τον μέσο όρο προηγμένων χωρών με υπερ–πολ- Α ναμφίβολα, η McCain έχει συνδέσει το brand name της με την τηγανητή πατά- τα. Άλλωστε, η πολυετής κι επιτυχημένη πορεία της στον συγκεκριμένο χώρο την καθι- στούν expert της πατάτας, καθώς κι αρωγό στην καλύτερη δυνατή αξιοποίησή της από τους επαγγελ- ματίες της Μαζικής Εστίασης. Όπως επισημαίνει η Διευθύντρια Marketing Food Service της McCain Hellas, Νίκη Φουρλή: «Έχοντας πολυετή πείρα κι εξειδικευμένη γνώση, επενδύοντας στην πρώτη ύλη και στην εξέλιξη της παραγωγικής διαδικασίας, δίνοντας ιδι­ αίτερη έμφαση σε έρευνα και καινοτομία κι ακολουθώντας εκ του σύνεγγυς τις διατροφικές τάσεις και συνήθειες του καταναλωτικού κοινού, διασφαλίζουμε στους επαγγελματίες αποτελεσματικές λύσεις για τις ανάγκες τους!» Οι γευστικές καταβολές κι οι γα- στριμαργικές συνήθειες των Ελλήνων τοποθετούν τις τηγανητές πατάτες σε περίοπτη θέση στην «άτυπη» κλίμακα των γευστικών επιλογών των μεμονω- μένων πελατών της μαζικής εστίασης. KNOWLEDGE Οι τηγανητές πατάτες πάνε... ταμείο τις επιχειρήσεις μαζικής εστίασης! McCain Hellas: «Στροφή» προς τις επώνυμες, branded λύσεις που προσθέτουν αξία

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=