Food Service τ. 138

4 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΕΙΔΗΣΕΟΓΡΑΦΙΑ �������������� 8 ΡΕΠΟΡΤΑΖ Food Expo 2019��������������������� 18 Τα ελληνικά προϊόντα στο διεθνές… μικροσκόπιο! Διεθνείς hosted buyers ���������� 26 Τι ζητούν; Γιατί επιμένουν στην αναθεώρηση του μοντέλου παραγωγής και διάθεσης τροφίμων και ποτών; ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ Κατερίνα Κουκουτάρη ����������� 28 Η alfa επενδύει στη διεύρυνση της ποικιλίας και της προϊοντικής γκάμας στην αγορά του HoReCa/Food Service DISRUPTION Παραγγελία μέσω AI! ������������ 32 Πόσο πιθανό είναι η τεχνητή νοημοσύνη να… αποφασίζει τι θα τρώει ο πελάτης; Πώς η πλατφόρμα Tastewise παράγει αξία για την εστίαση! KNOWLEDGE Το κερδοφόρο «χαρτί» της τηγα- νητής πατάτας ����������������������� 36 «Στροφή» προς τις επώνυμες, branded λύσεις τηγανητής πατάτας «βλέπει» η McCain Hellas – Μάθετε πώς και γιατί οι τηγανητές πατάτες πάνε... ταμείο τις επιχειρήσεις μαζικής Εστίασης ΑΦΙΕΡΩΜΑ Veganism: Ουδέν μονιμότερον του προσωρινού! ������������������ 40 Το κίνημα του Veganism φαίνεται πως ήρθε για να μείνει στον χώρο της μαζικής εστίασης! Ποια τα δεδομένα στη χώρα μας, πώς διαμορφώνονται οι καταναλωτικές συνήθειες και τι υποστηρίζουν τέσσερις ελληνικές εταιρείες στον χώρο των τροφίμων, που εξειδικεύονται στην υγιεινή διατροφή; ΑΦΙΕΡΩΜΑ Μπίρα: Πρωταγωνίστρια ανεξαρτήτως χρονικών δεσμεύσεων! ������������������������ 52 Τύποι, γεύσεις, ιδιαιτερότητες, brands – Η δυναμική ανέλιξη της εγχώριας ζυθοποιίας ΑΦΙΕΡΩΜΑ Μπίρα: Πρωταγωνίστρια ανεξαρτήτως χρονικών δεσμεύσεων! Τύποι, γεύσεις, ιδιαιτερότητες, brands – Η δυναμική ανέλιξη της εγχώριας ζυθοποιίας 52 36 KNOWLEDGE Το κερδοφόρο «χαρτί» της τηγανητής πατάτας «Στροφή» προς τις επώνυμες, branded λύσεις τηγανητής πατάτας «βλέπει» η McCain Hellas – Μάθετε πώς και γιατί οι τηγανητές πατάτες πάνε... ταμείο τις επιχειρήσεις μαζικής εστίασης

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=