Food Service τ. 138

5 STRATEGY Νέες γενιές - «φρέσκιες» ανάγκες �������������������������������� 48 Πώς θα ανακαλύψετε και θα εκπληρώσετε τις ανάγκες των Millennial γονιών–πελατών σας; Με ποιους τρόπους θα εξισορροπήσετε τις snacking προτιμήσεις τους; IDEAS Και ροζ και σοκολάτα! ����������� 64 Ένα trend που δίνει έναυσμα στους σεφ να «απελευθερώσουν» τον δημιουργικό οίστρο και τη φαντασία τους! TRENDS Breakfast μόνο το πρωί; �������� 66 Πόσο και πώς αλλάζει τα δεδομένα η αναδυόμενη τάση του «All day breakfast»; INNOVATION Τα λαχανικά «κατακτούν» τα burger ���������������������������������� 70 Πώς η μαζική εστίαση μεταβάλλει διεθνώς το τοπίο των veggie burgers; Ποια τα χαρακτηριστικά στοιχεία που μορφοποιούν τις new age προτάσεις; 70 MARKETING Social media Do & Don’ts ������ 72 Ποια τα οφέλη κι οι «παγίδες» στο πλαίσιο της αξιοποίησης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στη μαζική εστίαση; Instagram και dinning ����������� 76 Πόσο «βαραίνει» στην τελική επιλογή ενός εστιατορίου εκ μέρους των πελατών; TECH GDPR: Συμμορφωθείτε πριν να είναι αργά και δίχως κόστος! �������������������������������� 78 Πόσο… κινδυνεύουν οι επιχειρήσεις εστίασης και φιλοξενίας; XYTΡΑ �������������������������������� 81 STATS ��������������������������������� 82 18 ΡΕΠΟΡΤΑΖ Food Expo 2019 Τα ελληνικά προϊόντα στο διεθνές… μικροσκόπιο! DISRUPTION Παραγγελία μέσω… AI! Πόσο πιθανό είναι η τεχνητή νοημοσύνη να… αποφασίζει τι θα τρώει ο πελάτης; Πώς η πλατφόρμα Tastewise παράγει αξία για την εστίαση! TRENDS Breakfast μόνο το πρωί; ������������������������������ 66 Πόσο και πώς αλλάζει τα δεδομένα η ανα- δυόμενη τάση του «All day breakfast»; TECH GDPR: Συμμορφωθείτε πριν να είναι αργά και δίχως κόστος! ��������������������������� 78 Πόσο… κινδυνεύουν οι επιχειρήσεις εστίασης και φιλοξενίας; 36

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=