Food Service τ. 138

48 Σ ήμερα, οι Millennial γονείς ξεκάθαρα καθοδηγούν τη ζήτηση για την ύπαρξη ακόμη πιο υγιεινών επιλογών snack, τό- σο για τους ίδιους όσο και για τα παιδιά τους! Υπό αυτό το πρίσμα, γεννάται το ερώτημα με ποιον τρόπο οι επαγγελματίες εστιά- τορες μπορούν να ανταποκρίνονται αποτελεσμα- τικά, προκειμένου να ικανοποιούν τις ανάγκες και τα «θέλω» των καταναλωτών; Κατ’ αρχάς, η διερευνητική ματιά και περαιτέρω ανάλυση σε αριθμούς και δεδομένα μπορεί να αποτελέσει μια κάποια αφετηρία. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα αποτελέσματα πρόσφατης μελέτης που διενήργησε η IRI σε δι- εθνές επίπεδο, το 42% των Millennials δηλώνει πως τρώει υγιεινά τουλάχιστον τις μισές φορές που δειπνεί, τη στιγμή κατά την οποία το αντίστοι- χο ποσοστό για τους Baby Boomers ανέρχεται σε 34%. Επιπροσθέτως, τηρώντας την εν λόγω στάση, οι νέοι γονείς είναι πιθανόν να εμπνέουν και να πα- ραδειγματίζουν και τα παιδιά τους. Για την ακρί- βεια, σε μελέτη που διενήργησε στα μέσα του 2018 το The Center for Generational Kinetics, κάτι παραπάνω από το 50% των Millennial μη- τέρων δηλώνει πως τα παιδιά είναι περισσότερο πιθανό να επιλέξουν ένα πιο υγιεινό και πιο απο- δοτικό για τον οργανισμό τους snack, εν συγκρί- σει με ένα ανθυγιεινό! Όπως επισημαίνουν αναλυτές που διενήργησαν ή εμβάθυναν στα αποτελέσματα των προαναφερ- θεισών ερευνών, οι διαφορές μεταξύ των γενεών δείχνουν να επιδρούν στον τρόπο με τον οποίο οι Millennials επιλέγουν να ταΐσουν τα παιδιά τους. Είναι σημαντικό οι επαγγελματίες του κλάδου της εστίασης να αναγνωρίσουν εγκαίρως πως οι Millennials αναζητούν τη… χρυσή ισορροπία μεταξύ των υγιεινών και λιτών snack, και δη πε- STRATEGY Τι σημασία παίζουν η ποικιλία, η γεύση κι η υφή; Millennial γονεισ: ανάγκες & ζητουμενα Με ποιους τρόπους τα καταστήματα μαζικής εστίασης είναι σε θέση να εξισορροπούν τις snacking προτιμήσεις των νεαρής ηλικίας γονιών και των παιδιών τους;

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=