Food Service τ. 138

ρισσότερο, σε σχέση με τα υπόλοιπα καταναλωτι- κά–ηλικιακά γκρουπ. Αποτέλεσμα; Ενδεχομένως να πρέπει να σκεφτεί- τε να προσφέρετε πιο υγιεινές ή εξορθολογισμέ- νες σε επίπεδο μερίδας επιλογές. Την ίδια στιγμή, ίσως να πρέπει να σκεφτείτε το ενδεχόμενο να προσμείξετε τα δύο. Δηλαδή, να δημιουργή- σετε μικρότερα σνακ που να είναι πιο υγιεινά για όσους τα καταναλώνουν, όπως επίσης και υγιεινές επιλογές που να είναι λελογισμένου με- γέθους! Η εξίσωση που οδηγεί στην αξία Ένα ακόμη στοιχείο που αναδεικνύεται από τις σχε- τικές μελέτες είναι κι ότι οι Millennials αναζητούν την αξία στα σνακ που απευθύνονται στα παιδιά τους και δη όχι αποκλειστικά σε επίπεδο τιμής. Για την ακρίβεια, οι γονείς επιθυμούν προϊόντα κι εν γένει προτάσεις που να καλύπτουν ποικίλες ανά- γκες. Συγκεκριμένα, περίπου οι μισοί (46% για την ακρίβεια) των Millennials δηλώνουν διατεθειμένοι να πληρώσουν παραπάνω για επιλογές διατροφής και ποτού/αφεψημάτων, οι οποίες προσφέρουν πολλά περισσότερα από την απλή ικανοποίηση της ανάγκης για διατροφή. Ένα ακόμη στοιχείο που πρέπει να ληφθεί υπό- ψη είναι κι ότι οι Millennials αναζητούν τρόπους και διεξόδους που να καλύπτουν τις διατροφικές ανάγκες των ίδιων και των παιδιών τους. Οπότε, όταν πραγματοποιούν επιλογές για τη διατροφή τους, αυτές στηρίζονται στις έννοιες των «οργανι- κών», «βιολογικών» ή και «φυσικών» τροφών. Ιδιαίτερης σημασίας και πρόσθετης αξίας είναι και το στοιχείο της διαφάνειας. Μάλιστα, το 94% του συνόλου των καταναλωτών σημειώνει πως παρα- μένει πιστό σε ένα brand το οποίο προσφέρει την αίσθηση της απόλυτης διαφάνειας. Θέλω να τα βλέπω! Στην προσπάθεια να προσελκύσουν τους Millennial γονείς, οι επαγγελματίες του κλάδου της μαζικής εστίασης, ενδεχομένως, να πρέπει να εφαρμόσουν μια αποδοτική, ως επί το πλείστον, πρακτική, που δεν είναι άλλη από την τοποθέτη- ση ενός stand, που να περιλαμβάνει και να προ- βάλλει τα υγιεινά snack τα οποία διαθέτουν σε συγκεκριμένο σημείο του καταστήματος. Μάλιστα, εάν αυτή η τοποθέτηση λάβει χώρα στο εμπρόσθιο ή έστω σε κάποιο κεντρικό σημείο σε επίπεδο χωροταξίας του εστιατορίου, αναμφί- βολα, η προσοχή των γονιών θα στραφεί εκεί και δη από τη στιγμή που θα εισέλθουν στον χώρο. Οπότε, αυτομάτως, σε μια στιγμή, επιτυγχάνεται η STRATEGY 49 ‘ ‘ Με βάση στοιχεία μελέτης του The Center for Generational Kinetics, κάτι παραπάνω από το 50% των Millennial μητέρων δηλώνει πως τα παιδιά είναι περισσότερο πιθανό να επιλέξουν ένα πιο υγιεινό snack, εν συγκρίσει με ένα ανθυγιεινό!

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=