Food Service τ. 138

50 διαδικασία σύνδεσης, ευμένειας και θετικής προ- διάθεσης και γεννάται ασυναίσθητα η ανάγκη για την πραγματοποίηση αγοράς. Την ίδια στιγμή, οι επαγγελματίες πρέπει να ανα- θεωρούν τη λογική των ψηφιακών ή ακόμη και στατικών καταχωρίσεων κι εν γένει διαφημίσεών τους, δίνοντας σε ορισμένες εξ αυτών ξεχωριστή σημασία και βαρύτητα για την προβολή των υγιεινών snack, θέτοντάς τες στο επίκεντρο ή ακόμη και προχωρώντας σε εξειδικευμένο, όσο κι ευρύ πρόγραμμα δημοσιότητας. Απώτερος σκοπός; Να πολλαπλασιαστεί ο βαθμός διά- δρασης και awareness στο μυαλό των ίδιων των καταναλωτών. Όσο για τη λογική που πρέπει να εφαρμοστεί, προηγείται η γνωστοποίηση της διαφορετικότητας και της εν γένει σημασίας που δίνεται στην υγιεινή διάσταση της διατροφής και η δέσμευση και φροντίδα που προσφέρεται εκ μέρους του ίδιου του εστιατορίου κι έπονται τα προϊόντα που αυτό παρέχει, τα «τεχνικά» τους χαρακτηριστικά, η τιμολογιακή πολιτική κ.ο.κ. Μάλιστα, οι εστιάτορες πρέπει να έχουν κατά νου πως η χρήση της τεχνολογίας εκ μέρους των Millennials αποτελεί σημαντικό διαφοροποιητικό παράγοντα για την εν λόγω κατηγορία πελατών. Συγκεκριμένα, κάτι παραπάνω από τους 9 στους 10 Millennials (92%) κατέχουν smartphone σή- μερα, εν συγκρίσει με το 85% των Gen Xers και το 67% των Baby Boomers, όπως προκύπτει με βάση τα αποτελέσματα πρόσφατης μελέτης του Pew Research Center. Το μέλλον του snacking για τα παιδιά Σύμφωνα με στελέχη της αγοράς, η καινοτομία αναμένεται να παίξει καίριο ρόλο στην περαιτέρω εξέλιξη της αγοράς του snacking, ενώ οι προσπά- θειες αναμένεται να εστιαστούν πρωτίστως στην απολαυστική εμπειρία, λόγω της γεύσης και της υφής, την ευκολία, τη φορητότητα, την πληρότη- τα, την ευζωία, καθώς επίσης και το μέγεθος. Μάλιστα, θα πρέπει να επισημανθεί πως οι τάσεις που σχετίζονται με το snacking δείχνουν να με- ταβάλλονται όσο οι ίδιοι οι καταναλωτές δίνουν διαφορετικό, στα όρια της εξελικτικής, ορισμό στην έννοια του υγιεινού. Υπό αυτό το πρίσμα, λοιπόν, τα στοιχεία των χαμηλών θερμίδων και της χαμηλής περιεκτικότητας σε υδατάνθρακες έχουν παραχωρήσει τη θέση τους στην έννοια των φρέσκων και σαφώς λιγότερο επεξεργασμέ- νων συστατικών. Θα πρέπει να υπογραμμιστεί πως το 45% των γονιών που διαθέτουν παιδιά ηλικίας μικρότερης των 12 ετών επιλέγει διαφορετικά snack για αυτά, εν συγκρίσει με αυτά που καταναλώνουν οι ίδιοι! Παρ’ όλα αυτά, μόλις το 33% και το 41% των γονιών που έχουν παιδιά ηλικίας 13 έως 17 ετών, και 17 ετών και άνω, αντίστοιχα, δηλώνει ότι κι- νείται στην ίδια κατεύθυνση... Όσο δε τα παιδιά λαμβάνουν ολοένα και μεγα- λύτερο βαθμό ελέγχου σε ό,τι τρώνε όσο μεγα- λώνουν, εντάσσοντας διαφοροποιημένες γευστι- κές… παλέτες και προτιμήσεις στις επιλογές τους, τόσο αποφεύγονται οι διατροφικοί περιορισμοί! Αυτομάτως, μεγαλώνουν οι ευκαιρίες για τους επαγγελματίες του κλάδου της μαζικής εστίασης, καθώς μπορούν ακόμη και να εστιάσουν το ενδι- αφέρον τους περί του snacking και δη σε στιγμές που οι γονείς και τα παιδιά μοιράζονται τα αγαπη- μένα τους snack. < STRATEGY

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=