Food Service τ. 138

6 Αγαπητοί φίλοι, Ε δώ και μερικούς μήνες, σε όποιο γεωγραφικό διαμέρισμα κι εάν κα- τοικείτε ή κινείστε, είναι δεδομένο πως έχετε παρατηρήσει έναν… ορ- γασμό έργων: από πεζοδρόμια και παιδικές χαρές, μέχρι αποχετευτικά έργα κι ανανέωση της επιφάνειας των δρόμων. Κάτι σαν το «ράβε–ξή- λωνε, δουλειά να μην σου λείπει…». Η συγκεκριμένη –έντονα ξεπερασμένη από τον χρόνο και τις συνθήκες– τακτι- κή, δείχνει να λειτουργεί περισσότερο ενάντια παρά ενισχυτικά στις θέσεις και τα προσδοκόμενα οφέλη των πάσης φύσεως υποψήφιων Περιφερειαρχών, Δημάρ- χων, Συμβούλων και λοιπών παρατρεχάμενων. Το ερώτημα απλό, μα συνάμα αιχμηρό: «Καλά, γιατί δεν πραγματοποιήσατε κάποια από τα συγκεκριμένα έργα νωρίτερα, κατά την παρουσία σας στους επι- μέρους θώκους; Γιατί αναμένατε το τέλος της θητείας, προκειμένου να αναδείξετε τη δημιουργική πλευρά της πολιτικής σας;». Στην αντίθετη πλευρά… του λόφου, βρίσκονται όσοι επέδειξαν εμπράκτως μια σταθερή πορεία, «απλώνοντας» την υλοποίηση των έργων τους καθ’ όλη τη διάρκεια της τετραετίας, σεβόμενοι την καθημερινότητα των πολιτών, διευκολύνοντας και βελτιώνοντας την παρουσία, κίνηση κι εν γένει ποιότητα ζωής, αποφεύγοντας την… κουτοπόνηρη τακτική του να παίζουν όλα τα χαρτιά τους ελάχιστα προ της εκλογικής διαδικασίας. «Καλά, τι σχέση έχει ο τομέας της εστίασης με τις εκλογές, τα έργα Δήμων και Περιφερειών και την πολιτική;», ενδεχομένως να αναρωτηθείτε ευλόγως. Ας προσπαθήσουμε να κάνουμε τον συσχετισμό, ενώνοντας τις τελείες: εδώ και μερικές εβδομάδες, κυβερνητικοί κύκλοι, διαρρέουν (έστω και χαμηλόφωνα) πως επίκειται η μείωση του ποσοστού του ΦΠΑ στη μαζική εστίαση. Κάτι που υπενθυ- μίζουμε πως η προηγούμενη κυβέρνηση είχε μειώσει από 24% σε 13%! Μέχρι τη στιγμή που οι τωρινοί κρατούντες το επανέφεραν στο εξαιρετικά υψηλό 24%. Σε μια προσπάθεια να φανούν αρεστοί και να επενδύσουν στη λή- θη για το παρελθόν, επιχειρούν (έστω και στα λόγια προς το παρόν) να ανασύρουν από τα… βάθη ένα περισσότερο φιλο–λαϊκό πρόσωπο. Όσο οι κρατούντες αντιμετωπίζουν την επιχειρηματικότητα, και δη αυτήν της μα- ζικής εστίασης και της φιλοξενίας, με ευκαιριακή λογική, προτάσσοντας –όποτε τους βολεύει– «καθρεφτάκια για τους ντόπιους», τόσο η αποτελεσματικότητα τέτοιων επιλογών είναι μηδενική, δίχως όραμα, σχέδιο και σκοπό! Πολλώ δε μάλλον, λίγο πριν από τις εκλογές, όταν η καταφυγή σε ένα τέτοιο μέτρο γίνεται αποκλειστικά για την εξυπηρέτηση δικών τους σκοπών παρά από τη διάθεση να στηρίξουν με ένα πλέγμα δράσεων, ενεργειών κι αποφάσεων τον κόσμο της εστί- ασης και της φιλοξενίας! Την ίδια στιγμή, οι επαγγελματίες πρέπει να αναλογιστούν εάν αξίζουν μια τέτοι- ου είδους και τύπου αντιμετώπιση. Πόσο μάλλον όταν καλούνται να λειτουργούν σε εξαιρετικά εχθρικές συνθήκες περί του επιχειρείν, δίχως ουσιαστική υποστήρι- ξη, χωρίς τη μέριμνα ύπαρξης κινήτρων ή φιλικής πολιτικής και νιώθοντας μονί- μως ένα χέρι (και δη, μακρύ…) να βρίσκεται στην τσέπη και το ταμείο τους. Καλή συνέχεια, καλή δύναμη και καλές πωλήσεις! Η ευκαιριακή λογική της προχειρότητας! EDITORIAL Compupress A.E. Κεντρικά Γραφεία: 2 ο χλμ. Λεωφ. Μαρκοπούλου, 19400 Κορωπί, τηλ.: 210 9238672, fax: 210 9216847 ΚΩΔΙΚΟΣ: 015812 ΕΚΔΟΤΗΣ: Nίκος Μανούσος ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: Ιωάννης Πατρίκος ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ MARKETING: Λουκία Ταλιαδώρου ΑΡΧΙΣΥΝΤΑΚΤΗΣ: Παναγιώτης Μαρκέτος ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΚΕΙΜΕΝΩΝ: Βάγια Μπιζιλιώτη ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Άκης Λιάντζουρας ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ: Δέσποινα Προβιδάκη ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟ: Αρτεμησία Παπαδάκη ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ: Παυλίνα Μπεθάνη ΝΟΜΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ: Iωάννης Τζίφας ΕΚΤΥΠΩΣΗ-ΒΙΒΛΙΟΔΕΣΙΑ: Μ. ΣΠΥΡΟΥ ΔΙΑΘΕΣΗ-ΔΙΑΝΟΜΗ: ΑΡΓΟΣ A.E.-Πρακτορείο Διανομής Τύπου ΚΩΔΙΚΟΣ ISSN: 1108-9520 Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική, περιληπτική, κατά παράφραση ή διασκευή/απόδοση του περιεχομένου του Food Service, με οποιονδήποτε τρόπο, μηχανικό, ηλεκτρονικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια της Compupress A.E., όπως ορίζει ο νόμος 2121/1993, η Διεθνής Σύμβαση της Βέρνης περί πνευματικής ιδιοκτησίας και οι κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=