Food Service τ. 138

IDEAS 64 Ό χι, δεν υπάρχει κάποιο τυπογραφικό λά- θος ή ενδεχομένως κάποια νοηματικού περιεχομένου αστοχία! Ροζ–ρουμπινί σοκολάτα, λοιπόν, μια εξέλιξη αρκούντως εντυπωσιακή, η οποία γνωρίζει σημαντική διείσδυση στους κόλπους των Instagramers! Φυσικό χρώμα έπειτα από 80 χρόνια! Η έρευνα πραγματοποιήθηκε από μέρους της εταιρείας Barry Callebaut, που θεωρείται ως ο μεγαλύτερος επεξεργαστής κακάο σε παγκόσμιο επίπεδο κι εδρεύει –που αλλού;– στη Ζυρίχη της Ελβετίας. Ένα από τα εξαιρετικά ενδιαφέροντα στοιχεία που προκύπτουν από τις νέες εξελίξεις είναι πως το ροζ–ρουμπινί αποτελεί το πρώτο φυ- σικό χρώμα σοκολάτας εδώ και 8 δεκαετίες, ήτοι από την εποχή κατά την οποία η Nestlé αποκάλυ- ψε τη λευκή σοκολάτα. Η καινούργια σοκολάτα στηρίζεται σε κόκκους κακάο που αναπτύσσονται στην Ακτή του Ελεφα- ντοστού, τον Ισημερινό και τη Βραζιλία, ενώ δεν έχουν τροποποιηθεί γενετικά. Αντιθέτως, το ροζ χρώμα βρίσκεται με φυσικό τρόπο στους ίδιους τους κόκκους κακάο. Εάν αναρωτιέστε σχετικά με τη γεύση της, αυτή περιγράφεται από την εταιρεία ως «ένας συνδυα- σμός φρουτώδων καρπών και πλούσιας απαλό- τητας», ενώ όπως υπογραμμίζεται δεν έχουν προ- στεθεί τεχνητές γεύσεις μούρων κατά τη διάρκεια της διαδικασίας παραγωγής. Η αναδυόμενη τάση για χρωματιστές γεύσεις Στελέχη της διεθνούς αγοράς υποστηρίζουν πως η σοκολάτα αυτής της νέας χρωματικής μορφής έρχεται στην αγορά την πλέον κατάλ- ληλη στιγμή, καθώς τα τελευταία χρόνια το χρώμα έχει… εισβάλει και δη δυναμικά στον τομέα των τροφίμων, σε μια προσπάθεια για ένα διαφορετικό, όσο και περισσότερο ευφά- νταστο, αποτέλεσμα, το οποίο περιβάλλεται από έντονη –γευστική, γνωστική κι οπτική– πε- ριέργεια. Πόσο μάλλον, από τη στιγμή κατά την οποία οι Millennials θα μπορούν να απολαμβάνουν ένα απολύτως γευστικό αποτέλεσμα, το οποίο θα έχει χρωματιστεί με εντελώς φυσικό τρόπο! Λαμβάνοντας υπόψη πως το καταναλωτικό κοινό σε παγκόσμιο επίπεδο επιδεικνύει εξαι- ρετικά ευαίσθητα αντανακλαστικά απέναντι στις υγιεινές τροφές, προϊόντα και συστατικά, αναζητώντας τα με ξεχωριστό ενδιαφέρον, η νέα πρόταση σοκολάτας αποτελεί τον πλέον ενδεδειγμένο τρόπο, ώστε ο πελάτης να αντι- καταστήσει τις ιδιαίτερα γλυκές και με τεχνητό τρόπο αρωματισμένες σοκολάτες φράουλας με μια καταφανώς πιο υγιεινή διάσταση και πρόταση. Την ίδια στιγμή, η ροζ–ρουμπινί σο- κολάτα προσθέτει και μια νέα διάσταση στη συνολικότερη εμπειρία που βιώνει ο πελάτης– καταναλωτής, καθώς, πλέον, ικανοποιεί και την αίσθηση της όρασης! < Στο ερώτημα «Πόσους τύπους σοκολάτας μπορείτε να ονομάσετε;» η πλέον προφανής απάντηση που θα μπορούσατε να δώσετε είναι «γάλακτος, μαύρη και λευκή». Μάλλον δεν γνωρίζετε πως υπάρχει άλλη μια: η ροζ–ρουμπινί! Και ροζ και σοκολάτα!

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=