Food Service τ. 138

Β έβαια, τελευταία, έχει ξεκινήσει σε διεθνές επίπεδο μια ευρύτερη συζήτηση σχετικά με το πόσο απαραίτητη κρίνεται η συγκεκρι- μένη στρατηγική, καθώς το ποσοστό των επαγγελματιών, που είτε δεν την έχουν εντάξει στο εν γένει marketing mix τους ή αποφάσισαν να αποχωρήσουν απ’ τα social media, μόνο αμελητέο δεν θεωρείται... Τελευταία πληθαίνουν οι περιπτώσεις επι- χειρήσεων μαζικής εστίασης, μπαρ κ.ο.κ. που ανακοινώνουν την απόσυρσή τους από το… θορυβώδες στερέωμα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης! Μάλιστα, το κάνουν πράξη στη στιγμή, δίχως να ακολουθήσουν πισωγυρίσματα, ενώ οτιδή- ποτε επιθυμούν να ανακοινώσουν προς τους MARKETING Οφέλη και «παγίδες» στον δρόμο της αξιοποίησης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης Εδώ και μερικά χρόνια οι επιχειρήσεις δείχνουν να λαμβάνουν ιδιαιτέρως σοβαρά υπόψη τους τα social media, υπολογίζοντας, αλλά και φοβούμενες ταυτόχρονα, τη δυναμική τους. Υπό αυτό το πρίσμα, έχουν υιοθετήσει την πρακτική προβολής τους μέσω αυτών, προκειμένου να εκμεταλλευτούν στο έπακρο τον έντονο βαθμό διείσδυσής τους στο καταναλωτικό κοινό. 72 Το «μετέωρο» βήμα της social media παρουσίας σας

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=