Food Service τ. 138

Εξυπακούεται πως οι φωτογραφίες σας θα πρέπει να είναι όμορφες, «ζωντανές» και εμπνευ- σμένες, το ίδιο και οι αναρτήσεις σας. Ωστόσο και η απτή παρουσία σας στον… πραγματικό κόσμο οφείλει να είναι εξίσου όμορφη και ο βαθμός εξυπηρέτησης των πελατών σας εκεί να διακρίνε- ται από ταχύτητα, αμεσότητα και ευγένεια! Μη διστάσετε να υιοθετήσετε εναλλακτικές μορφές τεχνολογίας Η γνωστή αγγλοσαξωνική ρήση «Μην τοποθε- τείτε όλα σας τα αυγά σε ένα και μόνο καλάθι» δεν ήταν ποτέ πιο επίκαιρη απ’ όσο είναι σήμερα. Πόσο μάλλον, από τη στιγμή που πληθαίνουν τα ερωτηματικά αναφορικά με τη σχετικότητα του Twitter, την αξιοπιστία και αυτονομία του Facebook, ακόμη και την πραγματική αξία της πιθανής λίστας e–mail που διαθέτετε, έπειτα φυ- σικά από την επιβολή του νέου ευρωπαϊκού κανονισμού και τις αυξημένες δυνατότητες σε επί- πεδο κινήσεων και πρωτοβουλιών που αποκτά ο ίδιος ο χρήστης. Συμπέρασμα; Έχει φτάσει η στιγμή να πραγμα- τοποιήσετε μια ρεαλιστική αποτίμηση της αξίας των ψηφιακών σας στοιχείων, καθώς επίσης και του βαθμού επίδρασης που δυνητικά έχουν στην καθημερινότητα ή την εν γένει λειτουργικότητα της ίδιας της επιχείρησης. Αποτελεί κοινό τόπο πως τα πάντα δεν ταιριάζουν σε όλους! Οπότε, οφείλετε να ξεκαθαρίσετε και να σταθμίσετε τι είναι πιο σημαντικό για την επιχείρηση ή το brand σας, αλλά και τι επιπτώσεις θα μπορούσε να έχει η αφαίρεση των social media από τη συνολικότε- ρη στρατηγική. Αναμφίβολα, η χώρα μας είναι μικρή και το μόνο σίγουρο είναι πως στην αγορά πολλές επι- χειρήσεις ή καταστήματα εξετάζουν υπό την ίδια οπτική γωνία μια εντελώς διαφορετική πελατεια- κή βάση, ξεχωριστά προϊόντα, brands, αλλά και μια ευρύτερη σειρά από στόχους, προκειμένου να κατασταλάξουν εάν (και γιατί, φυσικά) το Twitter, το Facebook ή το Instagram, είτε ακόμη και ο συνδυασμός μεταξύ αυτών, θεωρούνται η ιδανική τακτική για τα ίδια. Η πραγματικότητα και τα ρεαλιστικά στοιχεία που θα προκύψουν θα καταδείξουν εν πολ- λοίς την οδό που πρέπει να ακολουθηθεί προς όφελος των συμφερόντων κάθε καταστήματος, brand ή επιχείρησης ξεχωριστά. Δεν υφίσταται το «ιδανικό» επικοινωνιακό εργαλείο Είναι –περίπου– δεδομένο πως δεν υπάρχει κάποια σίγουρη απάντηση για τον βαθμό στον οποίο κάποιος επαγγελματίας πρέπει να επενδύ- σει στην «ψηφιακή» έναντι της «παραδοσιακής» μορφής επικοινωνίας, προώθησης, προβολής και διαφήμισης της επιχείρησης ή του brand του. Εξίσου, δεν υφίσταται κάποιος «χρυσός» κανόνας αναφορικά με το αν θα πρέπει να διαθέ- τετε παρουσία στο Facebook είτε θα πρέπει να το εγκαταλείψετε. Δίχως αμφιβολία, τα πάντα εντάσσονται σε μια συνολικότερη στρατηγική που έχετε επεξεργαστεί και εφαρμόζετε. Μέσω αυτής προκύπτουν οι επιμέρους πολιτικές και τακτικές που μπορείτε να μετέλθετε και οι οποίες εξυπηρετούν την ευόδω- ση αυτής της στρατηγικής και των αποκλειστικών σκοπών της επιτυχούς λειτουργίας της επιχείρη- σής σας. Εξαιρετικά χρήσιμο θα ήταν να γνωρίζετε εκ των προτέρων και πολύ καλά τους πελάτες σας, έτσι ώστε να εκπαιδευτείτε σχετικά με το πώς θα μπορέσετε να επικοινωνήσετε και να αποκτήσετε έναν βαθμό σύνδεσης μαζί τους, μέσω των οθο- νών των κινητών ή των table pcs τους, των μενού που καταρτίζετε, αλλά και της προσωπικής σας επαφής και της κατά πρόσωπο επικοινωνίας. Τα πάντα, λοιπόν, αποτελούν ζήτημα επικοινωνίας! Οπότε, φροντίστε να την αξιοποιήσετε παραγωγι- κά και προς όφελος των σκοπών της επιχείρησης ή του brand σας! < MARKETING 75 ‘ ‘ Εξυπακούεται πως οι φωτογραφίες σας θα πρέπει να είναι όμορφες, «ζωντανές» και εμπνευσμένες, το ίδιο και οι αναρτήσεις σας, ωστόσο και η απτή παρουσία σας στον… πραγματικό κόσμο οφείλει να είναι εξίσου όμορφη και ο βαθμός εξυπηρέτησης των πελατών σας εκεί να διακρίνεται από ταχύτητα, αμεσότητα και ευγένεια!

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=