Food Service τ. 138

Ό σο κι εάν ηχεί υπερβολικό, ενδεχομένως, για ορισμένους, ολοένα και περισσότεροι επαγγελματίες εστιάτορες στο εξωτερικό έχουν προβεί στην εγκατάσταση καινούρ- γιου φωτισμού, έχουν αγοράσει καινούργια πιάτα κι εν γένει σερβίτσια και δεν έχουν διστάσει να προσθέσουν στο μενού τους ακόμη περισσότερα… φωτογενή πιάτα, προκειμένου να απευθυνθούν με ένα ευρύ φάσμα παροχών στους… die hard φωτογράφους φαγητού κι εν γένει εστιατορικών πιάτων, για λογαριασμό των Instagram λογαρια- σμών τους. Στην αγορά, εγχώρια και διεθνή, το φαινόμενο των Instainfluencers γνωρίζει έντονη άνθηση τα τελευταίων χρόνια, με τα κεντρικά πρόσωπα της υπόθεσης να διαθέτουν μερικές χιλιάδες ακό- λουθους στα social media. Παρ’ όλα αυτά, το ζητούμενο προς διερεύνηση είναι πόση επίδραση έχουν ή ασκούν στην τελική επιλογή εστιατορίου εκ μέρους των χρηστών–πελατών! MARKETING Τα ποικίλα κανάλια των μέσων κοινωνικής δικτύωσης πλημμυρίζουν σε καθημερινή βάση από άπειρο πλήθος φωτογραφιών τέτοιου περιεχομένου και ποιότητας, που τα πιάτα δείχνουν να… μιλάνε σε όσους τα βλέπουν. Και, σίγουρα, είναι πάρα πολλοί όσοι κάνουν κάτι τέτοιο. Το ερώτημα, ωστόσο, που προκύπτει αβίαστα είναι εάν και κατά πόσο η εικόνα ασκεί κάποιον βαθμό επίδρασης στην τελική επιλογή ενός εστιατορίου εκ μέρους των καταναλωτών. 76 Ποιος ο βαθμός επίδρασης του Instagram στο dining;

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=