Food Service τ. 138

82 STATS Tων ερωτηθέ- ντων θα επέλεγε να καταναλώσει μπίρα χαμηλής ή ακόμη και μη- δενικής περιεκτι- κότητας αλκοόλ, έναντι ενός ανα- ψυκτικού, σύμ- φωνα με μελέτη που διενήργησε η Carlsberg Αγγλίας. 26% Aυξήθηκε το πο- σοστό όσων δει- πνούν μόνοι, σε διεθνές επίπεδο, όπως επισημαί- νεται σε μελέτη της OpenTable. Η Ιταλική κουζίνα αναδείχτηκε ως η πιο δημοφιλής για το σύνολο των εστιατορίων που εδρεύουν σε 20 ευρωπαϊκές πόλεις, κι ακoλουθούν η Γαλλική κι η Μεσογειακή, σύμφωνα με έρευνα της αλυσίδας Accor Hotels. Σε επίπε- δο ποικιλίας, το Βερολίνο προηγείται βραχεία κεφα- λή του Λονδίνου, καθώς φιλοξενεί τουλάχιστον 54 διαφορετικές κουζίνες, έναντι 50 της βρετανικής πρωτεύουσας. 160% BREAKFAST TIME! Περιορίστηκε η πρόσληψη ζά- χαρης από την κατανάλωση αναψυκτικών την τελευταία τε- τραετία, όπως προκύπτει με βά- ση τα αποτελέσματα μετρήσεων της Kantar Worldpanel. 22,9% 97% Tων πελατών θεωρεί τα σά- ντουιτς ως καθημερινή, γευ- στική συνήθεια πρωινού. 47% Η ποικιλία του μενού παί- ζει τον μεγαλύτερο ρόλο για το 24% των κατα- ναλωτών κατά τη διαδικα- σία επιλογής του σημείου, όπου θα φάει brunch, όπως σημειώνεται σε έρευνα της Délifrance. Των Βρετανών κ α τ α ν α λ ώ - νει breakfast 6 ημέρες την ε β δ ο μ ά δ α , σύμφωνα με στο ι χε ί α του N e w Y o r k Bakery Co. MENU

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=