Food Service τ. 140

ύπαρξη ενός άρτια οργανωμένου, στελεχωμένου όσο κι εξοπλισμένου τομέα έρευνας και ανάπτυξης. «Πράγματι, δεν θα ήταν υπερβολή εάν ισχυριζόμουν πως το R&D τμήμα μας αποτελεί το μεγάλο μας όπλο κι ένα από τα πλέον καίρια ανταγωνιστικά μας πλεονεκτήματα, καθώς μας επιτρέπει να πειραματιστούμε, να δοκιμάσουμε, να συνθέσουμε και να τε- λειοποιήσουμε γεύσεις και προϊόντα που με τη σειρά τους θα ικανοποιήσουν υπαρκτές ανάγκες στον τομέα της εστίασης» , υπογραμμίζει ο κ. Νίκου. Οι ανάγκες των πελατών καθοδηγούν την προϊοντική εξέλιξη «Πρωταρχικός μας στόχος είναι να κατανοήσουμε τις ανά- γκες των πελατών μας, για να μπορέσουμε να ανταποκριθού- με κατάλληλα σε αυτές. Με την ύπαρξη ενός πλήρως εξοπλι- σμένου εργαστηρίου Έρευνας και Ανάπτυξης, που απαρτίζε- ται από έμπειρο όσο κι απόλυτα καταρτισμένο επιστημονικό προσωπικό, μπορούμε να καλύψουμε πλήρως τις ανάγκες των πελατών μας, καθώς και να προσεγγίσουμε σύνθετες κι εξειδικευμένες συνταγές. Παράλληλα, φροντίζουμε για τη συνεχή βελτίωση των προϊόντων μας με χρήση νέων τεχνολογιών, εξελιγμένων πρώτων υλών και πρακτικών υλικών συσκευασίας, ενώ σε συ- νεργασία με το Τμήμα Marketing, παρακολουθούμε τις τάσεις και τις καταναλωτικές συνήθειες της διεθνούς αγοράς τροφί- μων. Δεν σας κρύβω πως αναζητούμε νέα χαρακτηριστικά, τα οποία δύναται να συνθέσουν το προϊοντικό μας χαρτοφυλά- κιο, ειδικά σχεδιασμένα, ώστε να ανταποκρίνονται στις αγο- ρές της Ελλάδας και του εξωτερικού» , δηλώνει ο Διευθυντής Marketing της Condito. Σημαντική συμβολή στην επιτυχημένη ανάπτυξη νέ- ων κωδικών προϊόντων έχουν κι οι ειδικά σχεδιασμένες παραγωγικές εγκαταστάσεις, μεγέθους 10.000 τ.μ. Όπως υποστηρίζει ο κ. Νίκου: «Την τελευταία δεκαετία, η Condito έχει επενδύσει κάτι παραπάνω από 7 εκατομμύρια ευρώ στην ανάπτυξη νέων κλάδων, σε κτηριακές εγκαταστάσεις κι επε- κτάσεις, καθώς και σε μηχανολογικό εξοπλισμό». Έμφαση στο packaging, την καινοτομία και τη διαφορετικότητα! Η εταιρεία αντιλαμβάνεται τα προϊόντα ως ένα σύνολο πτυχών, λεπτομερειών, όσο και χαρακτηριστικών, τα οποία εκτείνονται πολύ πέρα και πάνω από το περιεχόμενό του, φροντίζοντας και για μια σειρά από άλλα στοιχεία, όπως είναι η συσκευασία, η φιλικότητα κι η ευκολία της χρήσης, η διείσδυση σε πρόσθετες αγορές και καταναλωτικό κοινό κ.ο.κ. Σε αυτό το πλαίσιο, η Condito λάνσαρε πρόσφατα και- νούριες πρωτοποριακές συσκευασίες μουστάρδας οι οποίες φέρουν, στο κάτω μέρος τους, την ονομασία του προϊόντος σε γραφή Braille (σύστημα γραφής κι ανάγνωσης τυφλών), στην ελληνική κι αγγλική γλώσσα. Δυναμικά εξελισσόμενη εξωστρέφεια Από την ίδρυσή της, η εταιρεία επιδιώκει να επεκτείνει δι- αρκώς τις δραστηριότητές της τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό, διαθέτοντας τις μοναδικές μεσογειακές της γεύσεις σε ολόκληρο τον κόσμο. Αναφορικά με την εξαγωγική δραστηριότητα της Condito, η εταιρεία έχει ήδη παρουσία σε περισσότερες από 10 χώ- ρες, μεταξύ των οποίων η Γερμανία, η Σουηδία, η Κύπρος κι η Ιορδανία, με τις εξαγωγές της να αποτελούν το 12% του τζίρου της. Στα προσεχή της σχέδια είναι να διεισδύσει στις αγορές της Μέσης Ανατολής και των ΗΠΑ, προκειμένου η εξαγωγική της δραστηριότητα να υπερβαίνει σε ποσοστό το 50% των συνολικών πωλήσεων! < 27 “Πρωταρχικός στόχος της Condito είναι να κατανοήσει τις ανάγκες των πελατών της”

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=