Food Service τ. 140

51 βληματιζόμασταν πώς το κάθε concept, με τη σειρά του, μπορεί να ανταποκριθεί στα ιδιαίτερα “θέλω” των πελατών, να ενισχύσει τη συχνότητα της επισκεψιμότητάς τους, να μην τους απογοητεύσει, ώστε σε καμία περίπτωση να μην σκεφτούν σχετικά με το πού αποφάσισαν να… πετάξουν τα λεφτά τους! Ξέρετε, το γεγονός ότι δεν μπορούμε παρά να φιλοξενήσουμε μέχρι ελάχιστα λι- γότερο από 50 καθήμενους έκανε το εγχεί- ρημα ακόμη δυσκολότερο, καθώς θεωρού- σαμε πως ήδη θέτουμε τον πήχη χαμηλά, οπότε θα ήταν εξαιρετικά χρήσιμο να μην περάσουμε κι από κάτω του! Στην πορεία κι έχοντας την εμπειρία της διοργάνωσης μιας σειράς από events, κατασταλάξαμε σε ορισμένες βασικές αρχές κι ένα modus operandi, το οποίο μπορεί να μην είναι ακριβώς ίδιο για κάθε περίσταση, ωστόσο περιέχει ορισμένες στάνταρντ διαδικασίες και κινήσεις που αφορούν τη δημοσιό- τητα, την προβολή, τη στρατηγική που πρέπει να αναπτύξουμε, τις κινήσεις που οφείλουμε να ακολουθήσουμε, τις ενέρ- γειες που χρήσιμο είναι να εφαρμόσουμε κ.ο.κ. Εξυπακούεται πως επιχειρούμε να “παντρέψουμε” αρμονικά, κι έχοντας κα- τά νου τον προσπορισμό του μεγαλύτε- ρου δυνατού οφέλους, τόσο τις έντυπες εκδόσεις, όσο και τα ψηφιακά κανάλια επικοινωνίας. Σε ορισμένες περιπτώσεις έχουμε εντάξει στο promo mix μας και το ραδιόφωνο, καθώς ένα event στήθηκε με τη λογική του mono-brand και βασίστηκε σε ένα οινοπνευματώδες ποτό, γεγονός που αποτέλεσε ιδανική αφορμή να συνδυ- άσουμε την παρουσία ενός ραδιοφωνικού σταθμού ως co-sponsor, δημιουργώντας ένα ιδιαίτερα αποτελεσματικό επικοινωνι- ακό… μπουκέτο! Αυτό, ήταν κάτι που εξέ- πληξε ευχάριστα το πελατειακό μας κοινό, καθώς είχαν την ευκαιρία να διαπιστώσουν ιδίοις όμμασι και μια εντελώς διαφορετική πτυχή για την επιχείρησή μας, την οποία δύσκολα θα μπορούσαν να φανταστούν σε διαφορετική περίπτωση. Πόσο μάλλον, από τη στιγμή που το μέγεθος και η χωρο- ταξία των εγκαταστάσεών μας κάθε άλλο παρά ευνοεί μια τέτοια δυνατότητα. Αρ- κεί να σας αναφέρω πως ορισμένες από τις εξειδικευμένες εκδηλώσεις μας ήταν τόσο επιτυχείς σε επίπεδο περιεχομένου concept, που αποτέλεσαν σημείο αναφο- ράς, «εμπνέοντας» ουσιαστικά τη διοργά- νωση ατομικών ή ακόμη κι εταιρικών πάρτι και μίνι-εκδηλώσεων!» . Προσεχώς personalized κι απολαυστικά μαθήματα μαγειρικής! Στα προσεχή σχέδια των ιδιοκτητών του προαναφερθέντος εστιατορίου βρί- σκεται η διοργάνωση και διεξαγωγή έντο- να προσωποποιημένων όσο και άκρως απολαυστικών μαθημάτων μαγειρικής. Όπως αναφέρεται, θα είναι customized, θα λαμβάνουν χώρα με ιδιαίτερα χαλαρή διάθεση και πρόθεση των διοργανωτών είναι να αναδειχτούν σε μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα όσο και πλήρη εμπειρία σε μια απόλυτα επαγγελματική κουζίνα! «Απώτερος στόχος του πλήθους των εκδηλώσεων κι εξειδικευμένων events που διοργανώνουμε είναι το πελατειακό κοινό να μας εκλαμβάνει -πλέον- όχι μόνο ως ένα μικρό εστιατόριο, αλλά ως έναν χώρο διεξαγωγής άρτια προσεγμέ- νων, όσο και λεπτομερώς σχεδιασμένων ιδιωτικών κι εταιρικών events, που απευ- θύνονται σε 2 ως 50 άτομα» . < «Εξυπακούεται πως επιχειρούμε να “παντρέψουμε” τόσο τις έντυπες εκδόσεις, όσο και τα ψηφιακά κανάλια επικοινωνίας».

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=