Food Service τ. 140

50 ραν πως αυτή η πρακτική έχει αποδώσει κάτι παραπάνω από ικανοποιητικά έσοδα για το εστιατόριο. Όσο για τον βαθμό αποδοχής των εν λόγω εξειδικευμένων σειρών, καθώς έχουν εισέλθει στον 2ο χρόνο πραγματοποίησής τους, οι ίδιοι οι ιδιοκτήτες δηλώνουν ειλικρινά ευχαρι- στημένοι: «Πρόκειται για ένα concept, τον πυρήνα του οποίου είχαμε την ευκαιρία να δούμε και να αντιγράψουμε από έναν συνάδελφό μας στη Ρόδο, ενώ εμείς το εξελίξαμε περαιτέρω, προσθέτοντας αφενός προτάσεις που ταιριάζουν κι αντικατοπτρί- ζουν τα “θέλω” των πελατών μας αφετέρου φέρουν τη δική μας εξειδίκευση και… twist. Μέχρι τώρα, δεύτερη χρονιά που ενεργο- ποιούμε τη συγκεκριμένη πρακτική, είμαστε πολύ ικανοποιημένοι με την αποτελεσμα- τικότητα και τον εν γένει βαθμό απήχησης που γνωρίζει στο κοινό μας. Αρκεί να σας σημειώσω πως σε ετήσια βάση η συμμετο- χή της πελατείας μας στα εν λόγω eventw έχει αυξηθεί κατά 25-30%! Διόλου άσχημα για ενέργειες που ξεκίνησαν με τη λογική του έκτακτου και, φέροντας τη… σφραγίδα του “δοκιμαστικού”, όχι απλώς παρέμει- ναν, αλλά εξετάζουμε διαρκώς τρόπους και concept, προκειμένου να τις αναπτύξουμε κι εμπλουτίσουμε έτι περαιτέρω» . Απόλυτα μετρημένες ενέργειες Ο ενθουσιασμός κι η πίστη του εν λόγω επαγγελματία-επιχειρηματία στις πρόσθετες κινήσεις που έχει πραγματο- ποιήσει δεν γεννήθηκε από μόνος του, αλλά σίγουρα βασίζεται σε στέρεα δεδο- μένα που έχει στη διάθεσή του, πέραν της -τουλάχιστον- αξιόλογης κίνησης της ενδιαφερόμενης πελατείας στα επιμέ- ρους event. Πόσο μάλλον, από τη στιγμή κατά την οποία η αποδοτικότητα κι εν γένει αποτελεσματικότητά τους έχει θε- τική επίδραση και στο bottom line, ήτοι τον τζίρο του! «Η πραγματικότητα μας έχει καταδείξει πως πρόκειται για εξόχως ενδι- αφέρουσες από επιχειρηματικής αλλά και οικονομικής σκοπιάς ενέργειες. Βλέπετε, το περιθώριο κέρδους μας είναι αισθητά καλύτερο εν συγκρίσει με την καθημερινή λειτουργία μας, τα μενού μας έχουν δο- μηθεί αποκλειστικά σε συνάρτηση με το περιεχόμενο του event, οι προμήθειές μας είναι συγκεκριμένες, όσο και προκαθορι- σμένες, ενώ έχουν άμεση συνάφεια με το πλήθος των πελατών που εκδηλώνουν το ενδιαφέρον της συμμετοχής τους σε κάθε ένα εξ’ αυτών. Το δε κόστος για τα τρόφιμα και τα ποτά είναι προϋπολογισμένο μέχρι… σέντ, ενώ η έννοια “φύρα”, απλώς, δεν υφί- σταται σε αυτές τις εκδηλώσεις. Μάλιστα, αποτελεί και μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να κοιτάξεις ακόμη πιο προσεκτικά στην αποθήκη σου, αξιοποιώντας το σύνολο των περιεχομένων της, διακινώντας -τυχόν- συσσωρευμένο εμπόρευμα» . Προσεκτική προσέγγιση απέναντι στην πελατεία Ένα από τα ζητήματα τα οποία οι ιδι- οκτήτες του εστιατορίου στο Κολωνάκι έδειχναν να αντιμετωπίζουν με περισσό σκεπτικισμό και προσεκτικό σχεδιασμό ήταν αυτό της προσέλκυσης των πελατών να δοκιμάσουν και να εμπιστευτούν μια νέα εμπειρία, πέρα από τα συνηθισμένα που προσέφερε η ίδια η επιχείρηση. «Η αλήθεια είναι πως, εάν το σκεφτεί κάποιος ψύχραιμα, θα διαπιστώσει πως μάλλον δεν αποτελεί παρά ένα κομμάτι, καίριο μεν, αλ- λά ένα ακόμη δε, στο όλο concept. Εντού- τοις, το αντιμετωπίζαμε με επιφύλαξη κι αγωνία. Το μόνιμο ερώτημά μας ήταν με ποιο τρόπο θα καταφέρουμε να προσελκύ- σουμε κοινό που να μην αποδειχτεί “one- off”, να μείνει ικανοποιημένο από τις πα- ροχές και τον όλο σχεδιασμό και να δείξει ενδιαφέρον για το event. Παράλληλα, προ- «Η αποδοτικότητα και αποτελεσματικότητά των ειδικών event έχει θετική επίδραση, μεταξύ άλλων, και στο bottom line της επιχείρησης» ΠΡΟΣΘΕΤΑ ΕΣΟΔΑ

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=