Food Service τ. 140

62 Αποτελεί κοινό τόπο πως η παντοι- οτρόπως ικανοποίηση των πελα- τών οδηγεί σε αύξηση των τακτικών επισκέψεων στα καταστήματα μαζι- κής εστίασης. Μάλιστα, τα δείγματα είναι χαρα- κτηριστικά, εντεινόμενα και με διαρ- κή ανοδικό ρυθμό. Για παράδειγμα, πρόσφατη μελέτη της συμβουλευτικής εταιρείας Deloitte κατέδειξε ότι η δια- σφάλιση της άρτιας εξυπηρέτησης σε συνδυασμό με τις θετικές εντυπώσεις συμβάλλουν καταλυτικά, ώστε τουλά- χιστον το 60% των πελατών να αυξάνει το πλήθος των επισκέψεων σε ένα εστι- ατόριο! Η εξυπηρέτηση… πληρώνει! Κάτι που αναπόφευκτα οδηγεί σε σα- φώς βελτιωμένα έσοδα κι ακόμη καλύτε- ρες κριτικές από την πλευρά των ίδιων των πελατών. Σύμφωνα με έρευνα της Salesforce, 67% των πελατών είναι δια- τεθειμένοι να πληρώσουν περισσότερα, προκειμένου να βιώσουν μια καλύτερη εμπειρία σε έναν χώρο εστίασης! Τα πλεονεκτήματα της καλής εξυπηρέ- τησης και των θετικών εντυπώσεων είναι δύσκολο να τα αγνοήσει κανείς κι οι επαγ- γελματίες του χώρου της εστίασης οφεί- λουν να αναλαμβάνουν πρωτοβουλίες που θα έχουν ως αποτέλεσμα την αύξηση του τζίρου και των τακτικών πελατών. Οι υπάλληλοί σας ζωτικό στοιχείο έναντι του ανταγωνισμού! 3 ΚΛΕΙΔΙΑ για ευχαριστημενουσ πελατεσ Ο ανταγωνισμός στην εστιατορική σκηνή έχει πολλαπλασιαστεί τελευταία, ώστε η βελτίωση της εξυπηρέτησης και των εντυπώσεων των πελατών να είναι ζωτικής σημασίας για την ευημερία του. του Γιάννη Αποστολόπουλου CUSTOMER CENTRIC 95% των πελατών επιστρέφει όταν το προσωπικό επιδείξει το ανάλογο ενδιαφέρον εξυπηρέτησης κι ικανοποιήσει τις προσωπικές του προτιμήσεις! 67% των πελατών είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν περισσότερα, ώστε να βιώσουν μια καλύτερη εμπειρία σε έναν χώρο εστίασης! 60% των πελατών αυξάνει το πλήθος των επισκέψεων σε ένα εστιατόριο, λόγω της άρτιας εξυπηρέτησης σε συνδυασμό με τις θετικές εντυπώσεις!

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=