Food Service τ. 140

61 τως, επιτυγχάνετε δύο στόχους: από τη μια πλευρά δεν εκτίθεστε στα μάτια των πελατών σας με μια αποτυχημένη γαστρονομική δημιουργία. Από την άλ- λη, «μετράτε» αντιδράσεις, κριτικές και γνώμες από μέρους τους. Σε περίπτωση που τα νέα σας πιάτα καταφέρουν να περάσουν το -άτυπο- τεστ ή απαιτηθεί να κάνετε ορισμένες μικροβελτιώσεις, τότε ο δρόμος είναι ανοικτός, ώστε να βρουν τη θέση που τους αξίζει στο μενού σας! Παράλληλα, μπορείτε να αναφέρετε στην πελατεία σας πως οι επιμέρους αλλαγές και προσθήκες έλα- βαν χώρα έπειτα από τη δική τους, κα- ταλυτική παρέμβαση. 4+1 Κρατήστε κι επενδύστε! Εάν στο τέλος της ημέρας η πορεία των πραγμάτων, η πελατεία κι οι ίδιες οι πωλήσεις καταδείξουν την αναγκαι- ότητα της υιοθέτησης μιας συχνής αλ- λαγής των πιάτων του μενού, λ.χ. με βάση την εποχικότητα, τότε χρήσιμο θα ήταν να επενδύσετε στην απόκτηση υλι- κών και μέσων (πινακίδες, ειδικές θήκες προβολής κ.ά.), προκειμένου να απο- φύγετε τον περιορισμό της επικοινωνί- ας τους σε μια… ταπεινή Word σελίδα. Μην ξεχνάτε πως οι πελάτες θέλουν να νιώθουν πως επιλέγουν μια αξιοπρεπή εστιατορική πρόταση. < “Εξηγήστε και χαρακτηρίστε με... λαχταριστές περιγραφές τη μοναδικότητα των νέων πιάτων”

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=