Food Service τ. 140

Διαρκής εκπαίδευση Πολλάκις έχει υποστηριχτεί πως η γνώση αποτελεί δύναμη. Σε ένα εστια- τόριο δε, μπορεί να αποτελέσει και το απαραίτητο «κλειδί» που θα ενισχύσει τις πωλήσεις σας! Εξαιρετικά χρήσιμο θα ήταν να αξιοποιήσετε μια ευρεία γκά- μα από τακτικές, προκειμένου να κατα- φέρετε να διατηρήσετε «φρέσκια» και ζωντανή τόσο την ίδια την εκπαιδευτική διαδικασία, όσο και το περιεχόμενό της. Μην διστάσετε να αγγίξετε και λιγότε- ρο… φανταχτερά ζητήματα, όπως την «καλλιέργεια» των ικανοτήτων, την εκ- παίδευση σε νέες τεχνικές, την εκμάθη- ση ποικίλων πρακτικών στρατηγικών ή ακόμη και κόλπων που θα βοηθήσουν αφενός το προσωπικό αφετέρου την επιχείρησή σας να διασφαλίσει σαφώς ποιοτικότερο επίπεδο παροχής υπηρε- σιών προς τους πελάτες σας! Η γεύση «οδηγεί» τη γνώση! Αλήθεια, πόσες φορές δεν σας έχει τύχει, ακόμη και σε προσωπικό επίπε- δο, να επισκεφτείτε μια εστιατορική επιχείρηση και να ρωτήσετε σχετικά με τη γεύση ή τα συστατικά και τις πρώτες ύλες που απαρτίζουν ένα πιά- το που σας ενδιαφέρει να παραγγείλε- τε κι η απάντηση είναι από ουδέτερη μέχρι κι αδιάφορη; Χώρια που από αυτήν λείπει παντελώς το ουσιαστι- κό μέρος της πληροφόρησης και της παροχής των ζητούμενων. Ένας από τους πλέον αποδοτικούς τρόπους, προκειμένου να αντιμετωπίσετε αυτή τη λογική, είναι να οργανώσετε εκτε- νή εκπαιδευτικά σεμινάρια, που θα βασίζονται στη διαδικασία της δο- κιμής δειγμάτων από το σύνολο των παρεχόμενων πιάτων. Κι αυτό, καθώς οι σερβιτόροι είναι επιφορτισμένοι με την πώληση των πιάτων του μενού σας και θα πρέπει να γνωρίζουν το πώς δομείται η γεύση τους, ποιες οι ιδιαιτερότητές τους, πώς κι εάν «δέ- νουν» μεταξύ τους, με ποια ποτά ται- ριάζουν κ.ο.κ. 67 “Το κοινά αποδεκτό «τρίπτυχο» που δείχνει να λειτουργεί για τους σερβιτόρους είναι: εκπαίδευση- έμπνευση-κίνητρα!”

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=