Food Service τ. 140

8 NEWS Rodos Food News @RodosFoodNews Τέλος στις «κρυμμένες» θερ- μίδες βάζουν τα εστιατόρια!! #Εστίαση #Θερμίδες Σε Η.Π.Α. κι Ηνωμένο Βασί- λειο τα μενού των εστιατο- ρίων, εκτός από την τιμή, αναγράφουν σιγά-σιγά και το σύνολο των θερμίδων του κάθε πιάτου. Angela-Maria Despotopoulou @amdespotopoulou Στα Τρίκαλα το πρώτο σχο- λικό κυλικείο με βιολογικά τοπικά προϊόντα. Ο Δήμος Τρικκαίων απέκτησε το πρώ- το σχολικό κυλικείο στην Ελλάδα που τα προϊόντα του θα είναι «υψηλής διατροφική αξίας» και θα προέρχονται από τοπικούς παραγωγούς. #school #σχολειο #τρικαλα #παιδι #διατροφη www.Beer-Pedia.com @BeerPedia Δέσμευση Των Ζυθοποιών Ευρώπης Στη Διατροφική Και Ενεργειακή Σήμανση Σε Όλες Τις Συσκευασί- ες Των Μπυρών Μέχρι Το 2022 #beerpedia #brewersofeurope #beerblog #beernews #μπύ- ρα #beer Hmerhsia Veroias @HmerhsiaVeroias Οινοποιοί και συνεταιρισμοί που θέλουν να επενδύσουν στο κρασί με την αύξηση των αμπελώνων δεν κατάφεραν να πάρουν άδεια φύτευσης, λόγω της στρέβλωσης που προκαλούν τα κριτήρια που έχουν τεθεί από το Υπουρ- γείο Αγροτικής Ανάπτυξης. 70% των καταναλωτών δηλώνουν πως απολαμβάνουν τα εποχικά πιάτα και δημιουργίες. 47% των πελατών, παγκοσμίως, τονίζουν πως τους ενδιαφέρει να προ-παραγγέλλουν το φαγητό τους, πριν φτάσουν καν στο εστιατόριο! Tweets ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ Ολοκληρώθηκε ο μεγάλος τελικός του διαγωνισμού RIS Innovation Prizes, όπου νικήτρια αναδείχθηκε η Photostick Analytics, που αποτελεί spin-off του Εθνι- κού Κέντρου «Δημόκριτος», η οποία ανέπτυξε μια «έξυπνη» νανοφωτονική συσκευή για την ανίχνευση τυχόν νοθείας και επιβλα- βών ουσιών στα τρόφιμα. FOOD & DRINK EXPO UK Από τις 30 Μαρτίου μέχρι και την 1η Απριλίου 2020 θα πραγματοποιηθεί για 26η χρονιά η Food & Drink Expo UK, η μεγαλύτερη επαγγελματική έκθεση της βιομηχανίας τροφίμων για την αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου. Η έκθεση, που πραγματοποιείται κάθε 2 χρόνια, προσελκύει κάτι παραπάνω από 1.700 εκθέ- τες και 30.000 αγοραστές. ΓΛΥΚΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΟΥΜΙΔΗ! Λαχταριστές υγιεινές επιλογές για γευστικά πρωινά κι όχι μόνο προ- τείνουν τα καφεκοπτεία Λουμίδη. Στο πλαίσιο της ενέργειας «Γλυκιά Επιστροφή στα Σχολεία» τα Καφεκοπτεία Λουμίδη παρείχαν 15% έκπτωση σε φιστικοβούτυρα, μέλια, ταχίνια, μαρμελάδες και τσουρέκια. ΑΝΑΝΕΩΜΕΝΗ ΠΑΡΟΥΣ- e -Α Στοχεύοντας στην καλύτε- ρη εξυπηρέτηση του κατα- ναλωτή, η e-fresh.gr ανα- νέωσε το site της. Διατη- ρώντας σταθερή τη βασική αισθητική του, η εταιρεία ανέπτυξε μια λύση που ενι- σχύει την ταχεία απόκριση στους χρήστες-πελάτες, επιτρέποντάς τους να ολο- κληρώνουν πιο γρήγορα τις παραγγελίες τους. ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΤΗΣ ΚΟΜΙΣΙΟΝ Η Κομισιόν πραγματοποιεί καμπάνια για τα δικαιώ- ματα των καταναλωτών σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες. Στη χώρα μας η πρώτη ενέργεια υλοποιήθηκε κατά τη διάρκεια του Greenwave Festival στη Θεσσαλονίκη. Η εκστρατεία θα πραγματο- ποιηθεί σε συνεργασία με τις οργανώσεις καταναλω- τών ΕΚΠΟΙΖΩ και ΚΕΠΚΑ. Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΚΑΦΕ ΣΤΟΝ ΥΦΥΠ. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ Με τον Υφυπουργό Οικο- νομικών, Α. Βεσυρόπουλο, συναντήθηκε το Προεδρείο της Ελληνικής Ένωσης Κα- φέ (ΕΕΚ). Συζητήθηκαν τα θέματα που απασχολούν τον κλάδο, ενώ από την πλευρά της ΕΕΚ παρουσι- άστηκαν και προτάσεις για τη βελτίωση του πλαισίου λειτουργίας του κλάδου.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=