Food Service τ. 141

37 νιστά τέχνη, απόλαυση κι ό,τι άλλο, στην ουσία του όμως παραμένει απαραίτητη προϋπόθεση για την επιβίωση του αν- θρώπου. Με δεδομένη την ανελαστική φύση του φαγητού και το ακαταμάχητο αίσθημα της πείνας, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν πεδίον δόξης λα- μπρό για λαχταριστές αναρτήσεις κι ανά- πτυξη στρατηγικής μάρκετινγκ. Ποιότητα και όχι ποσότητα Στις μέρες μας, οι αλγόριθμοι έχουν γίνει πιο «έξυπνοι» και μπορούν να δια- μοιράσουν το σωστό περιεχόμενο στον σωστό χρήστη. Αυτό σημαίνει πως δεν χρειάζεται πλέον να γίνονται προσπάθει- ες για τη μεγαλύτερη δυνατή απήχηση μιας διαδικτυακής καμπάνιας. Αντ’ αυ- τού, θα πρέπει να δίδεται περισσότερο βάρος στα ποιοτικά χαρακτηριστικά μιας ψηφιακής κίνησης μάρκετινγκ. Το μυστι- κό για ένα εστιατόριο είναι να παραμένει αυθεντικό κι η λειτουργία να βασίζεται σε μακροχρόνια στρατηγική. Οι αναρτή- σεις που αναδεικνύουν ακριβώς αυτά τα χαρακτηριστικά μπορούν να αποφέρουν εξαιρετικά αποτελέσματα. Οι ψηφιακές κοινωνικές πλατφόρμες είναι ιδανικές, για να γνωστοποιείται στο κοινό μια εκδήλωση, να υπάρχει άμεση επαφή με τους πελάτες, να διαδίδεται το μήνυμα της επιχείρησης, να διαφη- μίζεται η εμπειρία που προσφέρεται, να γίνεται γνωστή, τελικά, η ύπαρξη του εστιατορίου σε μεγαλύτερο κοινό. Από αυτά καταλαβαίνουμε ότι η ένταξη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στον σχε- διασμό μάρκετινγκ δεν είναι κάτι προαι- ρετικό, αλλά κάτι απαραίτητο στην εποχή μας. Επιπλέον, μέσω αυτών, δίνεται η δυνατότητα να μελετώνται πιο αναλυτι- κά οι καταναλωτικές τάσεις, ώστε να δια- μορφώνονται ανάλογα τα προσφερόμενα προϊόντα κι υπηρεσίες. Ψάχνουν οι καταναλωτές Την ίδια ώρα, όμως, κι οι καταναλωτές έχουν πιο εύκολη και μεγαλύτερη πρό- σβαση στην πληροφόρηση γύρω από τα εστιατόρια, τις ταβέρνες κ.λπ. που υπάρ- χουν στην αγορά, ενώ δεν λείπουν κι οι ιστοσελίδες που περιέχουν και κριτικές από πελάτες για κάθε επιχείρηση. Το κα- ταναλωτικό βαρόμετρο της Google έχει δείξει ότι το 48% αναζητά διαδικτυακά πληροφορίες για ένα εστιατόριο, προτού το επισκεφτεί. Ειπλέον, η μαγειρική τα τελευταία χρό- νια έχει κερδίσει αυτή καθ’ εαυτήν έδα- φος και μάλιστα και στα δύο φύλα, με το στερεότυπο της συζύγου ή μητέρας αποκλειστικής μαγείρισσας του σπιτιού “Το μυστικό για ένα εστιατόριο είναι να παραμένει αυθεντικό κι η λειτουργία του να βασίζεται σε μακροχρόνια στρατηγική”

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=