Food Service τ. 141

52 Θα πρέπει να υπογραμμιστεί πως τα αποτελεσματικά λογότυπα, συνήθως, υιοθετούν ή αξιοποιούν ένα μοναδικό, βασικό χρώμα, προκειμένου να αποφύγουν τον «βομβαρδισμό» των πελατών-καταναλωτών με πολλαπλά χρώματα που καταλήγουν σε μεικτές συναισθηματικές αντιδράσεις. Επιπροσθέτως, η χρήση ενός χρώματος είναι πάντοτε λιγότερο κοστοβόρος, αλλά και εξαιρετικά εύκολο να ανατυπωθεί και να αξιοποιηθεί σε μια ευρεία ποικιλία από backgrounds! οποίοι αυτομάτως τα αναγνωρίζουν και κάνουν τη νοητή σύνδεση με την επι- χείρηση, ενθυμούμενοι τα πιάτα, τη μο- ναδικότητα των γεύσεων, την ποικιλία, τη φρεσκάδα των πρώτων υλών, τους χώρους του εστιατορίου, το επίπεδο της εξυπηρέτησης κ.ο.κ. Επιπροσθέτως, η απλότητα ενός σχεδίου το κάνει πολύ πιο δύσκολο να αντιγραφεί κακόβουλα. Χρώμα σημαίνει συναίσθημα! Ένα από τα πλέον δεδομένα ζητήματα είναι το λογότυπό σας να είναι εύκολο στην ανάγνωση. Υπό αυτό το πρίσμα, τα χρώματα, το φόντο, η γραμματοσειρά, η μορφή κι η αποτύπωση των γραμμά- των οφείλουν να επιλέγονται με εξό- χως προσεκτικό τρόπο, εξυπηρετώντας τον προαναφερθέντα σκοπό. Μπορεί ορισμένα logos να είναι «ζωντανά» και να τραβούν το ενδιαφέρον από μέρους των πελατών σας, ενώ κάποια άλλα να χρησιμοποιούν αποχρώσεις ή ακόμη και «σκιές», προκειμένου να συλλάβουν την προσοχή όσων τα βλέπουν. Ανε- ξαρτήτως της τελικής σας επιλογής, θα πρέπει πάντοτε να θυμάστε πως κάθε χρώμα πυροδοτεί μια σειρά από συναι- σθήματα. marketing ΚΟΚΚΙΝΟ ΚΙΤΡΙΝΟ ΠΡΑΣΙΝΟ ΜΩΒ Ενθουσιασμός Χαρά Ποιότητα Φιλοδοξία Αγάπη Δημιουργικότητα Φυσικότητα Πνευματικότητα Δύναμη Ανεμελιά Θεραπευτικότητα Ανωτερότητα Ενέργεια Κέφι και ζωντάνια Φρεσκάδα Πολυτέλεια ΜΠΛΕ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ ΡΟΖ ΜΑΥΡΟ Εμπιστοσύνη Αυτοπεποίθηση Ειλικρίνεια Δραματικότητα Επάρκεια Επιτυχία Επιτήδευση Κλάση Ειρήνη Κοινωνικότητα Γλυκύτητα Επισημότητα Αφοσίωση Γενναιότητα Συμπόνοια Ασφάλεια Συγκεκριμένα, η σύνδεση των χρωμάτων με τα συναισθήματα που εγείρουν έχει ως εξής:

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=