Food Service τ. 141

76 κές ενέργειες στο Instagram, απευθείας μέσω της εφαρμογής. Όσον αφορά τις χορηγούμενες αναρτήσεις, οι ενδιαφε- ρόμενοι θα πρέπει να έχουν κατά νου ότι το Facebook παρέχει εξαιρετικές δυ- νατότητες, κυρίως, για τη στόχευση συ- γκεκριμένου κοινού. Μια επιπλέον δυνατότητα που υπάρχει στις μέρες μας είναι η συνεργασία με influencers που ειδικεύονται σε ζητήμα- τα γαστρονομίας κι έχουν μεγάλο κοινό στα social media, κοινό που αναζητά και- νούριες γευστικές εμπειρίες. Σημαντικό είναι, επίσης, να υπάρχει παρουσία και στις σελίδες που παρου- σιάζουν κι επιτρέπουν κριτικές από τους χρήστες. Εκεί είναι σημαντικό να απαντά- με στις ερωτήσεις, αλλά και στα σχόλια που αφήνουν οι χρήστες, είτε είναι θε- τικά είτε είναι αρνητικά. Αναλόγως την επιχείρηση, χρήσιμο είναι στις χορηγού- μενες αναρτήσεις και στην προώθηση εκδηλώσεων να υπάρχει κι η δυνατότητα για κρατήσεις, με τη δημιουργία επιλο- γής «Κάντε κράτηση». Μετρώντας τα αποτελέσματα Ο τελικός στόχος από τη χρήση των social media είναι η επιχείρηση να κερ- δίσει την προσοχή του μεγαλύτερου δυ- νατόν κοινού και, μάλιστα, κοινού που δείχνει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για το φα- γητό. Ας μην ξεχνάμε ότι οι αναρτήσεις στις πλατφόρμες, ακόμη κι όταν είναι χο- ρηγούμενες, προκαλούν αλληλεπιδράσεις μεταξύ των χρηστών. Μια πετυχημένη ανάρτηση μπορεί να ταξιδέψει ακόμη πιο «μακριά», με την παρέμβαση των ίδιων των χρηστών. Μέσω αυτής της διαδικα- σίας, πολλοί χρήστες οδηγούνται στη σελίδα ή στο website της επιχείρησης, οπότε κι επιτυγχάνεται το πρώτο σημα- ντικό βήμα, καθώς με αυτό τον τρόπο οι χρήστες μπορούν να γίνουν followers και να ενημερώνονται για τα events και τις αναρτήσεις της επιχείρησης. Επιπλέον, οι ενδεχόμενοι πελάτες που προσεγγίζονται μέσω του Instagram για πρώτη φορά μπορούν στη συνέχεια να προσεγγιστούν και στο Facebook και να ενημερωθούν για τις τρέχουσες εκδηλώ- σεις και προσφορές. Οι μετρήσεις για τις διαφημιστικές ενέργειες αποκαλύπτουν τον αριθμό των ενδεχόμενων νέων πελατών, ενώ, μέσω του business manager, μπορεί να διαπιστωθεί πόσο πιθανό είναι να θυ- μούνται οι χρήστες μια ανάρτηση τις επόμενες δύο ημέρες. Υπάρχουν κι ερ- γαλεία που συνοψίζουν τις αντιδράσεις των χρηστών, εντοπίζουν σχόλια, προ- κειμένου να έχουμε συνολικές πληροφο- ρίες για την εικόνα που έχει η επιχείρη- ση στο διαδίκτυο. Το σημαντικό είναι να ελέγχουμε τουλάχιστον μια φορά το τρίμηνο την απήχηση που είχαν οι αναρτήσεις, τις κρατήσεις που έφεραν και τον «σφυγμό» των καταναλωτών, εξετάζοντας τα online σχόλιά τους για την επιχείρηση. < SALES “Οι τακτικές αναρτήσεις στο Instagram μπορούν να αποδώσουν σημαντικά οφέλη και να αυξήσουν τη δημοφιλία μιας επιχείρησης”

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=