Food Service τ. 142

82 Η έμφαση σε clean label, vegan και gluten free προϊ- οντικές προτάσεις, αποτέλεσμα της ποιότητας, των πρώτων υλών, αλλά και της τεχνογνωσίας της εται- ρείας, συγκαταλέγονται στις άμεσες προτεραιότητές της Délifrance Hellas. Έχοντας απαρχή τη Γαλλία στις αρχές της δεκαετίας του ’80, όταν οι άνθρωποι της εταιρείας εμπνεύστηκαν την πρώτη προψημένη και κατεψυγμένη μπαγκέτα, η Délifrance ξεκίνησε ένα ατέλειωτο «ταξίδι» σχεδιασμού, ανάπτυξης και δημιουργίας προϊόντων αρτοποιίας, ζαχαροπλαστικής, κρουασάν και αλμυρών σνακ για τους επαγγελματίες της φι- λοξενίας, της μαζικής εστίασης, διανομείς και αρτοποιούς. Η Délifrance παράγει προϊόντα βασισμένα στη γαλλική τεχνογνωσία και, χάρη στην κληρονομιά, τις χειροποίητες τεχνικές, την παράδοση στην αρτοποιία και τις υψηλές απαιτήσεις που θέτει για γεύση και ποιότητα, έχει καταφέ- ρει να επιτρέπει στους πελάτες της να προσελκύουν, να ικα- νοποιούν και να ευχαριστούν τους καταναλωτές τους κάθε στιγμή της ημέρας! Όπως σημειώνει ο κ. Ιωάννης Ρούδας, διευθύνων σύμβουλος της Délifrance Hellas Α.Ε.: «Έχοντας παρουσία σε 100 χώρες σε ολόκληρο τον κόσμο, η Délifrance μπορεί και προσαρμόζει τις συνταγές και τις υπηρεσίες της στις τοπικές παραδόσεις, στις αντίστοιχες διατροφικές συνήθειες, κα- θώς επίσης και στα τοπικά δίκτυα διανομής. Πιστεύουμε δε ότι η κάθε μέρα δεν είναι απαραίτητο να είναι συνηθισμένη, αντιθέτως μπορούμε να της προσδώσουμε δημιουργικό όσο και γευστικό περιεχόμενο! Γι’ αυτό τον λόγο βάζουμε όλη την τεχνογνωσία μας και την αγάπη μας στη δημιουργία νόστιμων προϊόντων που Ποια τα άμεσα εμπορικά και προϊοντικά σχέδια της Délifrance Hellas Α.Ε., σύμφωνα με τον κ. Ιωάννη Ρούδα, διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας. «άνοιγμα» στην εστιατορική αγορά X-RAY Πώς ηDélifrance «απαντά» στη vegan τάση του Παναγιώτη Μαρκέτου

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=