Food Service τ. 142

ικανοποιούν τα γευστικά κριτήρια των πελατών, ανανεώνοντας την καθημερινή τους απόλαυση. Σημαντικό ρόλο σε αυτή την πραγματικότητα παίζει κι η διαρκής παρακολούθηση, καταγρα- φή κι ανάλυση των τάσεων καθετοποιημένων αγορών, κατανα- λωτικών συνηθειών, ακόμη και γεωγραφικών ιδιαιτεροτήτων. Η επεξεργασία του πλούτου των δεδομένων που προκύπτουν δια- σφαλίζει την πρωτοπορία και καινοτομία της Délifrance έναντι του ανταγωνισμού». Το accommodation business αποτελεί την core αγορά μας! Οποιαδήποτε επιχείρηση δραστηριοποιείται κι εντάσσε- ται στην ευρύτερη κατηγορία της φιλοξενίας και του service αποτελεί εν δυνάμει πελάτη της Délifrance Hellas και συνι- στά το core business της. «Πόσο μάλλον, από τη στιγμή κατά την οποία στην παρεχόμενη προϊοντική μας γκάμα διαθέτουμε πληθώρα από ψωμιά, κρουασάν και γλυκά, καθώς κι αλμυρές προτάσεις (λ.χ. σφολιάτες). Μάλιστα, τα προϊόντα μας απευθύ- νονται κι ικανοποιούν κάθε στιγμή της λειτουργίας των προα- ναφερθέντων επιχειρήσεων (breakfast, brunch, μεσημεριανό, à la carte κ.ο.κ.), ακόμη κι ειδικές εκδηλώσεις (λ.χ. coffee break σε event ή συνέδριο, catering για κοινωνική εκδήλωση κ.ά.). Για οποιαδήποτε εξειδικευμένη ή έστω απλή ανάγκη των παρό- χων υπηρεσιών φιλοξενίας, η Délifrance Hellas βρίσκεται εκεί, προκειμένου να την καλύψει! Την ίδια στιγμή, καθώς έχουμε συνεργασία με σειρά από σεφ σε ολόκληρο τον κόσμο, πάντοτε προσπαθούμε να εξελίσσουμε τόσο τα προϊόντα όσο και τις προτάσεις μας, προσπαθώντας να είμαστε χρήσιμοι σε ένα ξενο- δοχείο, προτείνοντας λύσεις που πιθανά να μην έχει σκεφτεί καν. Υπό αυτό το πρίσμα, ως εταιρεία έχουμε πάψει να έχουμε και να διακινούμε τυπωμένους καταλόγους, πρακτική την οποία ακο- λουθεί η υπόλοιπη αγορά. Αντιθέτως, επισκεπτόμαστε τους πελά- τες - υφιστάμενους και δυνητικούς -, συνομιλούμε με τους σεφ και προσπαθούμε να φανούμε χρηστικοί στο επίπεδο της περαι- τέρω γευστικής εξέλιξης της ίδιας της επιχείρησής τους. Ουσια- στικά, τους καλούμε να μας εκθέσουν τις σκέψεις τους σχετικά με το πού θέλουν να κατευθύνουν την κουζίνα τους και από την πλευρά μας φροντίζουμε να τους δίνουμε λύσεις-προϊόντα που διακρίνονται από αδιαπραγμάτευτη ποιότητα, μοναδικότητα κι υψηλή γευστική! Θα πρέπει να σημειώσω πως αντίστοιχη τακτι- κή προσπαθούμε να εφαρμόσουμε σε κάθε επιχείρηση-πελάτη μας, ανεξαρτήτως μεγέθους είτε διαθέτει σεφ ή όχι. Μάλιστα, στην τελευταία περίπτωση φροντίζουμε, σε συνεργασία με τον επαγγελματία που «τρέχει» την επιχείρηση, να τον βοηθήσουμε να συντάξει το μενού, να σχεδιάσουμε και να αναπτύξουμε συ- γκεκριμένες προϊοντικές λύσεις που ταιριάζουν τόσο στη μορφή της επιχείρησης, όσο και στην πελατεία της. Το μήνυμα είναι ξε- κάθαρο: η Délifrance Hellas έχει στο επίκεντρο της καθημερινής δραστηριοποίησής της τον πελάτη!» , υπογραμμίζει με έμφαση ο κ. Ρούδας. Σε αυτό το πλαίσιο, θα πρέπει να σημειωθεί πως η εται- ρεία φροντίζει να παρέχει στους πελάτες της καινοτό- μες υπηρεσίες εξυπηρέτησης, όπως την εξ ολοκλήρου και end-to-end ανάληψη της μεταφοράς και παράδοσης των προϊόντων, τη συνολική ανάληψη του κόστους επιστροφής κι αντικατάστασης του προϊόντος, σε περίπτωση που ο πε- λάτης δεν μείνει ικανοποιημένος από την εικόνα, τη μορφή και τη φρεσκάδα του κατά την παράδοση, την επάρκεια και διαθεσιμότητα των κωδικών κ.ο.κ. Μας ενδιαφέρει η εστιατορική αγορά Τελευταία, η Délifrance Hellas επιχειρεί να τονώσει πε- ραιτέρω την παρουσία της και στις κουζίνες εστιατορίων κι εν γένει χώρων μαζικής εστίασης, κάνοντας ένα «άνοιγ- μα» προς τη συγκεκριμένη αγορά, έχοντας συνάψει ήδη συνεργασία με αρκετούς σεφ, ενώ «κτίζει» και τη συμμε- τοχή της σε σχολές μαγειρικής. «Πρόκειται για μια φυσική εξέλιξη της εντός των συνόρων δραστηριοποίησής μας, η οποία και δικαιολογείται πλήρως από το προϊοντολόγιό μας, όπου διαθέτουμε τάρτες που είναι έτοιμες προς γέμιση, απλά 83 “Η ανάπτυξη των μεγεθών που σχετίζονται με τα vegan προϊόντα είναι αξιοσημείωτη, ωστόσο υπολείπεται ακόμη των όσων ισχύουν διεθνώς. ” Ιωάννης Ρούδας, διευθύνων σύμβουλος της Délifrance Hellas Α.Ε.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=