Food Service τ. 143

76 ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝCOVID-19 Νέα καθήκοντα υγιεινής και ασφάλειας Τον τελευταίο μήνα που άρχισε να ξαναλειτουργεί η εστίαση μετά την πανδημία, οι διοικήσεις και το προσωπικό υποχρεώθηκαν να αναλάβουν νέα καθήκοντα, προκειμένου να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις των καιρών. ΗΕΑLTH & SAFETY Τoυ Γιάννη Αποστολόπουλου Ήδη προτού ανοίξουν τα καταστή- ματα εστίασης, ο ΕΦΕΤ είχε εκδώσει έναν εξαιρετικά αναλυτικό οδηγό με όλα όσα έπρεπε να γίνουν για να απο- φευχθεί μετάδοση του κορωνοϊού. Παρόμοιες πρακτικές δεν ακολουθήθηκαν μόνο στην Ελλάδα, αλλά σε όλες τις χώρες του δυτικού, τουλάχιστον, κόσμου, προκει- μένου προσωπικό και πελάτες να αισθαν- θούν ασφαλείς κι οι επιχειρήσεις εστίασης να μπορέσουν να λειτουργήσουν. Με βάση τα παραπάνω, ας δούμε κάποια νέα καθή- κοντα και πρακτικές που εφαρμόζονται στα εστιατόρια, τα οποία είτε έχουν ανα- λάβει μέλη του υπάρχοντος προσωπικού, είτε νέοι εργαζόμενοι. Υποδοχή πελατών Πρόκειται για ένα καθήκον όπου πρώ- τον επιβλέπεται διακριτικά κατά πόσον οι πελάτες που προσέρχονται στο κατά- στημα δείχνουν υγιείς κι ανταποκρίνο- νται στα υγειονομικά μέτρα και δεύτερον και κυριότερο καθοδηγούνται ως προς τις αποστάσεις που πρέπει να έχουν από

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=