Food Service τ. 144

72 TRENDS TAKE AWAY COCKTAILS Όταν τέλειωσε το lockdown κι η εστίαση ξαναλειτούργησε, σε πολλές περιοχές του πλανήτη και στην Ελλάδα, εμφανίστηκε το φαινόμενο «κοκτέιλ στο χέρι», που φτάνει μέχρι και τη διανομή των ποτών στο σπίτι Της Νικόλ Κηλίδη ΕΝΑ ΠΟΤΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ Από τα αλκοολούχα ποτά, η κατηγο- ρία των αποσταγμένων είναι η πιο «δύσκολη», ή πιο ασυνήθιστη θα έλεγε κανείς, για να καταναλω- θεί εκτός των καταστημάτων. Η μπίρα και το κρασί πωλούνται συ- σκευασμένα κι υπάρχουν σε πολλά σημεία πώλησης, εκτός της εστίασης. Τι γίνεται, όμως, με τα ποτά, και ακό- μα περισσότερο με τα κοκτέιλ, που δεν μπορεί εύκολα να τα φτιάξει κάποιος μόνος του; Αυτά μέχρι χθες σερβίρονταν αποκλειστικά μέσα στα μπαρ και τα εστι- ατόρια. Σήμερα, τα πράγματα, λόγω παν- δημίας, δεν είναι ή θα μπορούσαν να μην είναι έτσι. Τα πάντα στις μέρες μας αλλάζουν, κι αλ- λάζουν γρήγορα. Στις ΗΠΑ έχουν ήδη, από τον περασμένο Απρίλιο, κάνει την εμφάνισή τους τα κοκτέιλ kits. Μπαρ πωλούν κοκτέιλ που δεν μπορούν να παρασκευαστούν στο σπίτι, κι οι πελάτες τα παίρνουν σε ειδικές συσκευασίες, για να τα απολαύσουν κατ’ οίκον με την παρέα τους. Να αναλο- γιστούμε πως στις Ηνωμένες Πολιτείες η νομοθεσία για το αλκοόλ είναι πολύ αυστηρή και πως από Πολιτεία σε Πολι- τεία υπάρχουν κανονισμοί ακόμη και για το πώς θα μεταφέρεις το αλκοόλ μέσα στο αυτοκίνητο. Ένα έτοιμο ποτό στο αμάξι είναι αι- τία για βαρύ πρόστιμο και δίωξη, ακόμη κι αν ο οδηγός δεν έχει πιει γουλιά. Παρ’ όλα αυτά, οι επιχει- ρήσεις έχουν μηχανευθεί τρόπους, για να δίνουν take away κοκτέιλ, χωρίς να κινδυνεύουν οι πελάτες τους από τις συνέπειες του νόμου. Τουλάχιστον, σε ορισμένες περιοχές της χώρας.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=