Food Service τ. 146

μας σε επίπεδο πωλήσεων και διανομής, σύμφωνα πάντα με τα στάνταρ που οι ίδιοι έχουμε θέσει, επενδύσαμε στη δημιουργία ιδιόκτητων υποκαταστημάτων και σύγχρονων κέντρων διανομών στις Αχαρνές Αττικής, στη Βιομηχανική Περιοχή Θεσσαλονίκης, στη Βιομηχανική Περιοχή Βόλου, στο Βαθύ Αυλίδας και στα Ιωάννινα, με πάνω από 26.000 τ.μ. αποθηκευτικού χώρου ελεγ- χόμενης θερμοκρασίας. Αποκορύφωμα… η τελευταία μας επέν- δυση στα Οινόφυτα, που ήρθε να προσθέσει επιπλέον 13.000 τ.μ. αποθηκευτικού χώρου (16.000 παλετοθέσεις) βαθιάς κατά- ψυξης, τον μεγαλύτερο στην περιοχή των Βαλκανίων, μειώνο- ντας ταυτόχρονα σημαντικά τα λειτουργικά κόστη της εταιρείας. Παράλληλα, η στρατηγική μας επιλογή για τη δυναμική διείσδυ- ση σε Κύπρο και σε χώρες των Βαλκανίων –εκμεταλλευόμενοι το ισχυρό μας knowhow– όχι μόνο διαφύλαξε τα αποτελέσματά της με σε μία δύσκολη περίοδο για τη χώρα, αλλά μας οδήγησε να επενδύσουμε στη δημιουργία υποκαταστημάτων και κέντρων διανομής, προκειμένου να επιτευχθεί η αποτελεσματικότερη προσέγγιση έκαστης αγοράς» . 5 νέες θυγατρικές στο εξωτερικό Σημειώνεται ότι η Kallas Inc. έχει προχωρήσει στη σύστα- ση συνολικά πέντε θυγατρικών και συγκεκριμένα σε Κύπρο, Ρουμανία –με ιδιόκτητες εγκαταστάσεις και αποθηκευτικούς χώρους που ξεπερνούν τα 10.000 τ.μ.–, καθώς και σε Β. Μακεδονία, Βουλγαρία και Σερβία. Από το 2008 μέχρι και σήμερα, οι συνολικές επενδύσεις της ξεπερνούν τα 40 εκα- τομμύρια ευρώ! Ο κ. Καλλάς εξηγεί σχετικά: «Με πίστη στο όραμα και τις αξί- ες μας και με επίκεντρο τους πελάτες μας στεκόμαστε υπεύθυνα και με σεβασμό απέναντι στις σύγχρονες ανάγκες τους, προσφέ- ροντας, καθημερινά, προϊόντα και υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας και επιτελώντας στο ακέραιο τον ρόλο μας ως μία ισχυρή, αξιόπιστη και κοινωνικά υπεύθυνη εταιρεία, που εξελίσσεται δι- αρκώς σε διεθνές επίπεδο». Ο όμιλος την τελευταία δεκαετία έχει σχεδόν τριπλασιά- σει τον τζίρο του, φθάνοντας το 2019 στα 239 εκατ. ευρώ και απασχολώντας 282 ανθρώπους. Παράλληλα, έχει ισχυρή παρουσία στα Βαλκάνια μέσω των προαναφερθεισών 5 θυ- γατρικών και εξαγωγές σε πολύ περισσότερες χώρες. Βασικό μερίδιο στο μείγμα των πωλήσεων της Kallas Inc. κατέχει το βιομηχανικό κανάλι, όπου όντας ηγέτες στον χώ- ρο των Α’ υλών, πραγματοποιεί εκεί το 60% των πωλήσεών της. Από το υπόλοιπο 40%, το 30% αφορά το Ho.Re.Ca.– με έτοιμα τυποποιημένα τρόφιμα αλλά και Α’ ύλες, απευθυ- νόμενη στους επαγγελματίες της εστίασης, της αρτοποιίας και της ζαχαροπλαστικής. Τέλος, το μικρότερο μερίδιο στις πωλήσεις της κατέχει το κανάλι του λιανεμπορίου, με μόλις 10% συμμετοχή στο μείγμα των πωλήσεών της, διαθέτοντας προϊόντα ιδιωτικής αλλά και δικής της ετικέτας. Το 2020, οι πωλήσεις του ομίλου Kallas Inc. έκλεισαν στα 176 εκ. ευ- ρώ, δηλαδή –26% σε σχέση με το 2019, με κύριο αίτιο την «αιμορραγία» της εστίασης. Για το 2021 και τα μέχρι τώρα δεδομένα της πανδημίας, προβλέπεται αύξηση κατά 15%, παρ’ όλο που η εστίαση απ’ ό,τι φαίνεται θα χάσει πάλι ση- μαντικό κομμάτι της φετινής χρονιάς. Κοιτώντας μπροστά Με το δεδομένο της «παρένθεσης» της πανδημίας, αλλά και ως κομμάτι της στρατηγικής της για την επόμενη τριε- τία, η Kallas Inc. σχεδιάζει τη δυναμική επιστροφή της στο κανάλι του Food Service/Ho.Re.Ca. σε επίπεδο γκάμας και διασποράς, με κατηγορίες που θα ανταποκρίνονται στις νέες απαιτήσεις των καταναλωτών και που θα ικανοποιούν διατροφικές –και όχι μόνο– τάσεις. Σε ό,τι αφορά τις Α’ ύλες για το κανάλι της μεταποίησης, η εταιρεία συνεχίζει να επενδύει στην καινοτομία, με και- νούργια συστατικά και σύγχρονες τεχνολογίες, θέτοντας ως στόχο να συνεχίσει να οδηγεί τις εξελίξεις σε έναν χώρο όπου ήδη κατέχει ηγετική θέση. Τέλος, σημαντική ενίσχυση αναμένεται και στο κανάλι του λιανεμπορίου. Πέρα από την ελληνική αγορά, η εταιρεία σχεδιάζει να ενισχύσει την παρουσία της στην Κύπρο, κα- θώς και την περαιτέρω καθιέρωση και ενδυνάμωσή της στις υπόλοιπες βαλκανικές χώρες. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει ο κ. Γ. Καλλάς: «Κοιτάμε το αύριο πάντα με προοπτική μεγαλύτερης επέκτασης σε τοποθεσί- ες ανά τον κόσμο, προσαρμόζοντας το assortment στις ανάγκες της τοπικής αγοράς – πάντα με το ταχύτερο service. Είμαστε θωρακισμένοι οικονομικά με την απαιτούμενη ρευστότητα, γε- γονός που μας επιτρέπει να εκμεταλλευόμαστε όποιες ευκαιρίες βρεθούν μπροστά μας!» . < 75 “Βασικό μερίδιο στο μείγμα των πωλήσεων της εταιρείας, κατέχει το βιομηχανικό κανάλι”

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=