Food Service τ. 148

13 76%-78% επί της συνολικής ποσότητας εξαγωγών γαλακτοκομικών προϊόντων τη διετία 2020-2021 είναι το μερίδιο του ελληνικού γιαουρτιού. 113 δισ. δολάρια προβλέπεται να είναι η αξία της διεθνούς αγοράς τυριού έως το 2027. Νέο e-shop των METRO Cash & Carry! Τα METRO Cash & Carry λανσάρουν στην ελληνι- κή αγορά το νέο ηλεκτρονικό κατάστημα eshop. metrocashandcarry.gr, το οποίο απευθύνεται σε όλους τους επαγγελματίες. Επιχειρήσεις μαζικής εστίασης & HO.RE.CA. , όπως εστιατόρια, ταχεία εστίαση, καφετέριες, ξενοδοχεία, μπαρ, αλλά και λιανικής πώλησης όπως περίπτερα, μίνι μάρκετ, περιφερειακές αλυσίδες σούπερ μάρκετ, κρεοπω- λεία και πολλές άλλες επιχειρήσεις, απολαμβά- νουν αναβαθμισμένες προσφερόμενες υπηρεσί- ες σε όλα τα επίπεδα. Με κύριο όχημα την εξα- τομικευμένη εξυπηρέτηση κάθε επιχείρησης, και ανταποκρινόμενοι στις σύγχρονες ανάγκες της αγοράς, το νέο e-shop των METRO Cash & Carry σχεδιάστηκε έτσι ώστε να εξυπηρετεί άμεσα και γρήγορα, προσφέρο- ντας διαρκώς τα κορυφαία προϊόντα και υπηρεσίες στους επαγγελ- ματίες πανελλαδικά, είτε αυτοί βρίσκονται στα μεγάλα αστικά κέντρα είτε σε απομακρυσμένες περιοχές. Η πλατφόρμα είναι ιδιαίτερα εύ- χρηστη και ανταποκρίνεται στις τάσεις της εποχής και των πελατών της αλυσίδας. Επίσης, εξατομικευμένα σε κάθε χρήστη του e-shop εμφανίζεται σχετικό κωδικολόγιο ανάλογα με το επάγγελμα και τον κλάδο για ακόμα μεγαλύτερη διευκόλυνση. Αναφορικά με το λανσάρισμα του νέου e-shop, o Κώστας Αντιμησάρης, Γενικός Επιχειρησιακός Διευθυντής της METRO, δήλωσε σχετικά: «Πρόκειται για το μοναδικό ελληνικό e-shop αποκλειστικά για επαγγελματίες, που προσφέρει εξατομικευμένες υπηρεσίες λόγω της πολυετούς εμπειρίας μας στους πελάτες χονδρι- κής. Η εμπιστοσύνη και η προτίμηση των επαγ- γελματιών έχουν καταστήσει τα METRO Cash & Carry ηγέτη στην οργανωμένη χονδρική πώληση, γεγονός που μας δεσμεύει ευχάριστα να συνε- χίσουμε να επενδύουμε με σκοπό τη διατήρηση του ανταγωνιστικού μας πλεονεκτήματος. Στό- χος μας η περαιτέρω ανάπτυξη του πελατολο- γίου μας, προσεγγίζοντας νέους επαγγελματίες, από περιοχές όπου μέχρι πρότινος δεν είχαμε γεωγραφική κάλυψη μέσω των φυσικών μας καταστημάτων. Παράλληλα, η νέα πλατφόρμα αναβαθμίζει τις υπάρχουσες υπηρεσίες μας, προσφέροντας ακόμα μεγαλύτερη ευε- λιξία, ποικιλία προϊόντων και ταχύτητα παράδοσης προς όλους τους επαγγελματίες σε όλη την επικράτεια». Παγκόσμια Ημέρα Γάλακτος: Η ΔΕΛΤΑ στηρίζει το «Χαμόγελο του Παιδιού» Η ΔΕΛΤΑ, με αφορμή την ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΓΑΛΑΚΤΟΣ αλλά και τα 70 χρόνια παρουσίας της στη χώρα μας, μας υπενθυμίζει ότι «είμα- στε φτιαγμένοι από γάλα», στηρίζοντας για μία ακόμα φορά το «Χα- μόγελο του Παιδιού», σε συνεργασία με τα καταστήματα Σκλαβενίτη στο πλαίσιο του προγράμματος «Απλές Πράξεις Μεγάλης Αξίας». Συγκεκριμένα, από τις 26 Μαΐου έως τις 8 Ιουνίου, με την αγορά επιλεγμένων προϊόντων ΔΕΛΤΑ αποκλειστικά από τα σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης, συμβάλαμε στην κάλυψη των ετήσιων αναγκών φρέ- σκου γάλακτος των παιδιών που ζουν στις δομές του «Χαμόγελου του Παιδιού». Η ουσιαστική αυτή ενέργεια προσφοράς αποτέλεσε μέρος της μεγάλης δράσης της ΔΕΛΤΑ «Φροντίδα και Χαμόγελα», για τη στήριξη των ευάλωτων συνανθρώπων μας, στο πλαίσιο του δι- ευρυμένου Προγράμματος Εταιρικής Υπευθυνότητας, με στόχο την ενίσχυση της Βιώσιμης Ανάπτυξης. Estrella Damm Gastro Journey 2022 Η μπίρα Estrella Damm ξεκίνησε στις 2 Ιουνίου το ταξίδι της στον κόσμο της αθηναϊκής γαστρονομίας, με διάρκεια έως τις 26 του ίδιου μήνα. Τα είκοσι εστιατόρια που τη φιλοξενούν ετοίμασαν ειδικά μενού που συνδυάζονται αρμονικά με την Estrella Damn και θα προσφέρονται στους λάτρεις της μπίρας. Το Estrella Damm Gastro Journey 2022 αποτελεί θεσμό σε χώρες του εξωτερικού και για πρώτη φορά υλοποιείται και στην Αθήνα. Στο ειδικά διαμορφωμένο site athens.estrelladammjourney.com είναι διαθέσιμες όλες οι πληροφορίες που αφορούν στους γαστρο- νομικούς σταθμούς της Estrella.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=