Food Service τ. 149

12 94,9% είναι το ποσοστό του πληθωρισμού των τροφίμων για τον μήνα Σεπτέμβριο. 150 εκατομμύρια προβολές στο TikTok έλαβαν τα hashtags #SoloDate and #DiningAlone. Χρυσή διάκριση για τις νέες συσκευασίες οσπρίων της 3αλφα Η 3αλφα – ΑΦΟΙ Κ. ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΙΟΥ Α.Ε.Β.Ε. τιμή- θηκε με το Gold βραβείο για τις νέες συσκευασίες οσπρίων της στα φετινά Supermarket Awards. Συγκεκριμένα, η 3αλφα – ΑΦΟΙ Κ. ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΙΟΥ Α.Ε.Β.Ε. διακρίθηκε με το Gold Βραβείο στην κατη- γορία «Νέα Συσκευασία» για τις νέες συσκευασίες οσπρίων 3αλφα, οι οποίες ξεχώρισαν στο ράφι από την πρώτη στιγμή της εμφάνισής τους. Οι νέες συσκευασίες αναδεικνύουν την άριστη ποι- ότητα των προϊόντων της, προσδίδοντας προστιθέ- μενη αξία σε όλη την κατηγορία. Η διάκριση αυτή έρχεται να επιβεβαιώσει ότι η 3αλφα συνεχίζει να προσφέρει προϊόντα και συσκευασίες με γνώμονα πάντα τις σύγχρονες ανάγκες κι απαιτήσεις των καταναλωτών. Επιπλέον, μέσω της ανανέωσης του μηχανολογικού της εξοπλισμού με νέες υπερσύγχρονες μηχανές συ- σκευασίας, η 3αλφα επιβεβαιώνει ότι δε σταματά να επενδύει στους ανθρώπους και στις εγκαταστάσεις της, προσφέροντας τα κορυφαία προϊόντα που φέρουν την υπογραφή της με ακόμα υψηλότερη ποιό- τητα, ασφάλεια και σεβασμό στο περιβάλλον. Αξίζει να σημειωθεί ότι με την πλήρως αυτο- ματοποιημένη γραμμή παραγωγής η 3αλφα αντικατέστησε τη δευτερογενή συσκευασία από πλαστικό με χαρτοκιβώτιο από ανα- κυκλωμένο υλικό, μειώνοντας τη χρήση πλαστικού κατά 14 τόνους τον χρόνο και την ενέργεια που απαιτείται για κάθε κιλό συσκευασμένου προϊόντος κατά 40%. Ο κ. Κωνσταντίνος Καραγεωργίου, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της 3αλφα – ΑΦΟΙ Κ. ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΙΟΥ Α.Ε.Β.Ε., δήλωσε με αφορμή τη νέα χρυσή διάκριση: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για τη σημερινή διάκριση των νέων συσκευασιών οσπρίων 3αλφα που αντικατοπ­ τρίζουν την υψηλή ποιότητα και προσθέτουν αξία σε όλη την κατηγορία των οσπρίων. Τα όσπρια της 3αλφα είναι μέλη κάθε ελληνικής οικογένειας, έχουν τον δικό τους χώρο στη γαστρονομική “κληρονομιά” όπως αυτή μεταδίδεται από γενιά σε γενιά και είμαστε περήφανοι γι’ αυτό. Στόχος μας είναι τα όσπρια να διατηρηθούν ψηλά στις προτιμήσεις των καταναλωτών, καθώς αποτελούν μια θρεπτική και νόστιμη υγιεινή επιλογή που δεν πρέπει να λείπει από τη διατροφή μας» . Το ΖΑΓΟΡΙ υποστηρικτής της Εθνικής Ομάδας Μπάσκετ Το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΖΑΓΟΡΙ στηρίζει έμπρακτα την Εθνική Ομάδα Μπάσκετ σε όλες τις διοργανώσεις στις οποίες θα συμμετά- σχει και φυσικά στο Ευρωμπάσκετ 2022. Διαχρονικά, το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΖΑΓΟΡΙ υποστηρίζει τον αθλητισμό ενεργά, ιδιαίτερα από τις μικρές ηλικίες, ενισχύοντας τους αθλητές τόσο σωματικά στην προσπάθειά τους να στεφθούν νικητές όσο και ηθικά. Φυσικότητα, αγνότητα και ποιότητα είναι οι βασικές αξίες του Φυσικού Μεταλλικού Νερού ΖΑΓΟΡΙ και γι’ αυτό είναι το αγαπημένο των Ελλήνων καταναλωτών. Επιπλέον, όμως, το ΖΑΓΟΡΙ υποστηρίζει πάντοτε ενέργειες και δρά- σεις, ανθρώπους και ομάδες που αγωνίζονται κάθε φορά για το κα- λό, για έναν ανώτερο σκοπό και υπηρετούν αξίες όπως το αθλητικό ιδεώδες και το ευ αγωνίζεσθαι. H METRO AEBE συνεχίζει με διακρίσεις Η METRO ΑΕΒΕ (My market και METRO Cash & Carry) συνεχίζει τη δυναμική της πορεία διακρίσεων και τη φετινή χρονιά, προ- σθέτοντας ακόμα έξι βραβεία στη συλλογή Βραβείων της για το 2022. Αυτή τη φορά έλαβε έξι βραβεύσεις, τέσσερις Silver και δύο Bronze, οι οποίες αφορούν τις διοργανώσεις Supply Chain Awards, Packaging Awards και Hellenic Responsible Business Awards. Οι πολύπλευρες δράσεις και πρωτοβουλίες της METRO ΑΕΒΕ, μίας 100% ελληνικής αλυσίδας, αναγνωρίστηκαν από τρεις διαφο- ρετικούς θεσμούς, επιβεβαιώνοντας κατ’ αυτόν τον τρόπο ότι η εταιρεία, από την έναρξη της λειτουργίας της το 1976, παραμένει πιστή στις αξίες της. Αναλυτικότερα, τα βραβεία που έλαβε η εται- ρεία ήταν τα εξής: Silver βραβείο για το «METRO Connect» στην κατηγορία «Ψηφιοποίηση στην εφοδιαστική́ αλυσίδα», Bronze βραβείο για τα προϊόντα «My Kouzina Κατεψυγμένα Λαχανικά» στην κατηγορία «Food», Bronze βραβείο για τα προϊόντα «My Gusto Παιδικοί Χυμοί» στην κατηγορία «Drinks & Beverages», Silver βραβείο για τις δράσεις εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας της Γυναίκας στην κατηγορία «Διαφορετικότητα, Ένταξη, Ίσες Ευ- καιρίες», Silver βραβείο για τη δράση METRO REDress Day στην κατηγορία «Επικοινωνία / Καμπάνια Δέσμευσης Εργαζομένων» και Silver βραβείο στην κατηγορία «Διαχείριση Ενέργειας».

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=