Food Service τ. 149

13 Τα Καφεκοπτεία Λουμίδη γιορτάζουν! Τα Καφεκοπτεία Λουμίδη γιορτάζουν την Παγκόσμια Ημέρα Καφέ, με μοναδικές γιορτινές προσφορές και εκλεκτά single origins. Το αγαπημένο ρόφημα εκατομμυρίων ανθρώπων έχει την τιμητική του, γι’ αυτό και τα Καφεκοπτεία Λουμίδη το γιορτάζουν και προσφέ- ρουν στους λάτρεις του καλού καφέ δώρα και προσφορές. Tο Coffee Brew Bar των Καφεκοπτείων Λουμίδη στην Ομόνοια γιόρτασε την Παγκόσμια Ημέρα Καφέ, προσφέροντας σε όλους για κάθε καφέ, έναν ακόμα. Ο limited edition καφές φίλτρου Kenya Karindundu, με γευστικά στοιχεία από δαμάσκηνο, ροδάκινο και ανανά, και ο espresso Single Origin El Salvador, με ισχυρή επίγευση κι έντονο άρωμα, σερβίρονταν σε όλους τους λάτρεις του καφέ με το Ηouse Blend του Coffee Brew Bar, από τις 26 Σεπτεμβρίου έως και την 1η Οκτώβρη. Από τους παραγωγούς, τους roasters, τους baristi, τους συνεργάτες μέχρι και τους διανομείς, όλη η οικογένεια των Καφεκο- πτείων Λουμίδη γιορτάζει την Παγκόσμια Ημέρα Καφέ και προσφέ- ρει premium καφέδες και μοναδικές εμπειρίες απόλαυσης. 100% αύξηση έχει σημειώσει ο όρος food delivery app στις αναζητήσεις στο διαδίκτυο την τελευταία πενταετία. 3,1 δισ. άνθρωποι επιλέγουν το ψάρι για την κάλυψη των ημερήσιων αναγκών τους σε πρωτεΐνη. 13η Ολομέλεια για την πρωτοβουλία ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ Στα τέλη Σεπτεμβρίου πραγματοποιήθηκε στον Βόλο η 13η Ολομέ- λεια της ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ, παρουσία εταιρειών-Μελών της Πρωτοβου- λίας, εκπροσώπων σημαντικών φορέων της τοπικής κοινωνίας αλλά και των τοπικών ΜΜΕ. Ο Βόλος αποτελεί την Έδρα τριών Mελών της Πρωτοβουλίας -της ΕΨΑ, της εταιρείας Τυροκομείο Καρακάνας και της εταιρείας Οικογένεια Βολιώτη- που ήταν και οι οικοδεσπότες. Η Κλειστή Ολομέλεια της ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ ξεκίνησε με τον χαιρετισμό της υφυπουργού Τουρισμού, Σοφίας Ζαχαράκη, που πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά, η οποία τόνισε τη σημασία της σύνδεσης της Οικονομίας της Φιλοξενίας με την Οικονομία της Παραγωγής. Στη συνέχεια, έγινε συζήτηση για το θέμα της αύξησης χρήσης αμιγώς ελληνικών προϊ- όντων στις επιχειρήσεις φιλοξενίας σε όλη την Ελλάδα. Σύμφωνα με τη θεματολογία της Ολομέλειας, τα Μέλη αναφέρθηκαν στους τρεις βασικούς πυλώνες της Πρωτοβουλίας, τη Δημόσια Παρέμβαση, τις Συνέργειες και την προβολή του Σήματος «ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ». Οι εται- ρείες-Μέλη είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν projects σχετικά με τις εξαγωγές, όπως τη συμμετοχή στη SIAL 2022, και την εσωτερική αγορά, όπως τη Foodexpo 2023, ενώ παρουσιάστηκε κι αξιολογή- θηκε το αποτύπωμα των μέχρι τώρα δράσεων. Το βράδυ της ίδιας ημέρας πραγματοποιήθηκε η Ανοιχτή Ολομέλεια της Πρωτοβουλίας ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ, την οποία τίμησαν με την παρουσία τους εκπρόσω- ποι φορέων της τοπικής αυτοδιοίκησης του Βόλου. Στο πλαίσιο της εκδήλωσης παρουσιάστηκαν το όραμα και οι στόχοι της Κοινότητας ενώ η πιο ξεχωριστή στιγμή ήταν η απονομή βραβείου από τον Πρό- εδρο του Δ.Σ. της ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ κ. Άγι Πιστιόλα στον κ. Αλέξανδρο Κουρή, Ιδιοκτήτη και Ιδρυτή της εταιρείας ΝΗΣΟΣ, και στον κ. Μιχάλη Καμβύση, Managing Director της Coffee Island, για την πρωτότυπη συνεργασία των δύο εταιρειών σε επίπεδο dual branding. Η FRONERI ακολουθεί βιώσιμες διαδρομές Η FRONERI θέτει τη βιωσιμότητα στο επίκεντρο των δραστηριοτή- των της και προχωράει στη μείωση του πλαστικού που περιλαμβά- νεται στις συσκευασίες της. Ειδικότερα, καταργεί 5.000.000 πλαστι- κά κουταλάκια από τα κυπελλάκια παγωτού και τα αντικαθιστά με ξύλινα. Επιπλέον, αντικαθιστά 3.500.000 πλαστικές τάπες πυραύλων και 3.700.000 πλαστικά καπάκια και μεμβράνες με αντίστοιχα χάρ- τινα υλικά. Επιπροσθέτως, η FRONERI επεκτείνει πλέον τις δράσεις της για τη μείωση του πλαστικού και στα σημεία πώλησης των προ- ϊόντων της, διαθέτοντας πράσινους κάδους απορριμμάτων αποκλει- στικά από 100% ανακυκλωμένο πλαστικό. Η εταιρεία, η οποία δια- θέτει στην ελληνική αγορά μεγάλα brands -όπως τις Nuii, NIRVANA, MAGNUM, LACTA και OREO- στο πλαίσιο της στρατηγικής της για τη βιωσιμότητα έχει δεσμευτεί εδώ και χρόνια για έναν κόσμο με λιγό- τερα πλαστικά και αποδεικνύει έμπρακτα, σε καθημερινή βάση, πως η απόλαυση μπορεί να συνυπάρχει με την οικολογική συνείδηση.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=