Food Service τ. 150

54 Πριν από μερικές ημέρες, λοιπόν, βρέθηκα σε ένα «ζεστό» εστιατό- ριο στο κέντρο της Αθήνας. Σίγου- ρα, το νόστιμο και ποιοτικό φαγητό παίζει μεγάλο ρόλο, αλλά αυτό που πραγματικά δίνει τη ζεστασιά είναι η περιποίηση και η εξυπηρέτηση που λαμβάνει κανείς από το προ- σωπικό. Είχαμε λοιπόν την τύχη να μας περιποιηθεί, ώστε να περάσουμε ωραία κατά την παραμονή μας στο κα- τάστημα, μια νεαρή κοπέλα, εργαζόμενη στο service της επιχείρησης. Επειδή το εστιατόριο έχει ιδιαίτερη κουζίνα, με την οποία δεν ήμουν εξοικειωμένη (και με το φαγητό δεν παίζουμε), ζήτησα την συμβολή της, ώστε να διαλέξω κάτι σύμφωνα με τις προτιμήσεις μου αλλά και τους διατροφικούς περιορισμούς που έχω, το οποίο πραγματικά θα απο- λάμβανα. Επαγγελματική εξέλιξη Μια απόλυτα προσωπική υπόθεση Η καλύτερη μέθοδος για να μάθεις κάτι είναι η παρατήρηση και στη συνέχεια η ανάλυση αυτού που μόλις παρατήρησες. Γι’ αυτό και μου αρέσει πάντα να παρατηρώ συμπεριφορές εργαζομένων, όχι μόνο φορώντας το ρόλο της συμβούλου προσωπικής ανάπτυξης στον εργασιακό χώρο αλλά και ως απλή πελάτισσα. Mindset Tης Βαλεντίνας Κόρδη, Mindset & High Performance Executive & Business Coach

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=