Food Service τ. 150

Το feedback «σώζει ζωές» Η κοπέλα ξεκίνησε, λοιπόν, με μεγάλο ενθουσιασμό και διάθεση να μου κάνει κάποιες προτάσεις. Το πάθος της για τη δουλειά της μου τράβηξε αμέσως το ενδιαφέρον και καθώς παρέμεινε σε υψηλό επίπεδο καθ’ όλη τη διάρκεια που μας εξυπηρέτησε, δεν μπόρεσα να κρατηθώ και να μη μοιραστώ μαζί της τον δικό μου ενθουσιασμό για το μεράκι και την όρεξη που έχει για τη δουλειά της. Άλλωστε, θεωρώ πως, ως πελάτες, οφείλουμε να αναγνωρίζουμε την καλή εξυπηρέτηση και να την μοιραζόμαστε ως feedback με τον επαγγελματία που μας την προσέφερε. Δεν θα πρέπει να έχουν μόνο τα παράπονα και οι γκρίνιες το προνόμιο να αναφέρονται στον απο- δέκτη. Όπου υπάρχει θέληση υπάρχει τρόπος Στη συνέχεια, θέλησα να μάθω περισ- σότερες πληροφορίες για την επιλογή της να εργαστεί στον χώρο της εστίασης και μάλιστα στο service. Όπως περίμε- να, η απάντησή της δεν ήταν μια συνη- θισμένη απάντηση, την οποία ακούει πολλές φορές κάποιος από τους εργα- ζόμενους στον κλάδο. Όχι, δεν ακολού- θησε αυτό το μονοπάτι επειδή ήταν μια δουλειά που μπορούσε να βρει σχετικά εύκολα και όχι δεν ήταν μια επιλογή συμβιβασμού, όπως είναι για πολλούς, επειδή δεν μπορούν να βρουν μια θέση εργασίας στον κλάδο πάνω στον οποίο έχουν σπουδάσει ή ονειρεύονταν να απασχοληθούν. Ήταν μια συνειδητή επιλογή! Κόρη μεταναστών που ήρθαν στην Ελλάδα όταν η ίδια ήταν σε μικρή ηλικία, κατάλαβε νωρίς πως αν θέλεις κάτι, πρέπει να τολμήσεις να το πραγμα- τοποιήσεις, ακόμη και αν φαίνεται δύ- σκολο. Ακολούθησε, λοιπόν, και η ίδια την καρδιά της. Παρακινήθηκε από την αγάπη της να φροντίζει ανθρώπους, οι οποίοι θέλουν να βιώσουν μια όμορφη εμπειρία, μέσω ενός καλού φαγητού. Έμεινε μόνο σε αυτό; Φυσικά και όχι! Το νεαρό αυτό κορίτσι σπούδασε και τώρα πραγματοποιεί τις μεταπτυχια- κές σπουδές πάνω στο αντικείμενό της, ενώ ταυτόχρονα εργάζεται καθημερινά. Κουραστική ρουτίνα, μπορεί να σκεφτεί κανείς. Όμως, την ίδια, αυτό λίγο την ενοχλεί, καθώς κάθε μέρα έρχεται και πιο κοντά στο να χτίσει την καριέρα της και να ανέβει όλο και πιο ψηλά. Εντά- ξει, δεν είναι η μόνη, μπορεί να σκεφτεί κανείς διαβάζοντας αυτή την ιστορία. Και θα έχει δίκιο. Όχι, δεν είναι η μό- νη! Υπάρχουν και άλλοι άνθρωποι που αντιλήφθηκαν πως για ό,τι θέλουν να χτίσουν επαγγελματικά, είναι οι ίδιοι οι κύριοι υπεύθυνοι για να το καταφέ- ρουν. Υπάρχουν και άλλοι που έχουν πάρει την επαγγελματική τους εξέλιξη και τις καλύτερες επιλογές στα χέρια τους. Υπάρχουν και άλλοι που δουλεύ- ουν σκληρά για να δουν το όνειρο για μια καριέρα στον κλάδο της εστίασης να πραγματοποιείται. Αν έχεις επαγγελματική τύχη… διάβαινε! Υπάρχουν όμως και πολλοί άλλοι. Εκείνοι που δυστυχώς συνήθισαν η επαγγελματική τους τύχη να καθορίζε- ται από κάποιον άλλον. Από τον κάθε εργοδότη, από μία θέση εργασίας που θα βρουν τυχαία, από εξωτερικούς πα- ράγοντες που αφήνουν και τους οδη- γούν όπου νομίζουν εκείνοι. Υπάρχουν και πολλοί, λοιπόν, που πιστεύουν ότι η δική τους επαγγελματική εξέλιξη είναι δουλειά κάποιου άλλου. Και δυστυχώς, είναι περισσότεροι από εκείνους τους άλλους που πήραν την τύχη στα χέρια τους. Όλα στη επαγγελματική μας ζωή, γενικώς, έχουν να κάνουν με την απά- ντηση σε μία ερώτηση: Θα δημιουργή- σουμε τη δική μας τύχη, κάνοντας τις επιλογές μας και δουλεύοντας για αυτές, ή θα αφεθούμε στην τύχη και θα μας καθορίζει αυτή; < 55 “Ως πελάτες, οφείλουμε να αναγνωρίζουμε την καλή εξυπηρέτηση και να την μοιραζόμαστε ως feedback με τον επαγγελματία που μας την προσέφερε.”

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=