Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 17

34 Vitamin Water Το νέο προϊόν που κάνει «θραύση» στο εξωτερικό, παίρνει θέση στα ελληνικά ράφια Η αγορά των ενεργειακών και ισοτονικών ποτών στην Ελλάδα, είναι μία από τις λίγες που παρουσιά- ζουν διαρκή ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια. Μία αντίστοιχη κατηγορία «αθλητικών» ποτών, η οποία εστιά- ζει όμως περισσότερο στην υγιεινή διατροφή και λιγότερο στην άμεση τόνωση του οργανισμού, αποτελεί και η αγορά των βιταμινούχων νερών. Πρόκειται ουσιαστικά για μία νέα αγορά στην Ελλάδα, αφού μόλις τους τελευταίους μήνες έχει αρχίσει να αναπτύσσεται ανταγωνισμός, με ελληνικά και διεθνή προϊόντα να λανσάρονται στην αγορά, ακολουθώντας τα παγκόσμια trends. Η αυξανόμενη ζήτηση για λειτουργικά ποτά που ενισχύουν το ανοσοποι- ητικό σύστημα, ενεργοποιούν τον οργανισμό, καταπολεμούν το άγχος και υποστηρίζουν έναν πιο υγιή και ενεργό τρόπο ζωής, οδήγησαν στη δημιουργία των βιταμινούχων νερών και η ανταπόκριση των καταναλω- τών σε ολόκληρο τον κόσμο, είναι θεαματικά ανοδική. «Στροφή» στις υγιεινές επιλογές Τα τελευταία χρόνια καταγράφεται μία μεταστροφή στις καταναλωτικές τάσεις, με όλο και περισσότερους κατανα- λωτές να «φεύγουν» από τα ποτά με υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη, όπως οι χυμοί και τα αναψυκτικά, αλλά και καφεϊνούχα και ανθρακούχα ποτά, εστιάζοντας πια σε πιο φυσικές, μη επεξεργασμένες και υγιεινές επιλογές, που συμβαδίζουν με έναν πιο σωστό τρόπο ζωής. Για τον λόγο αυτό καταγράφεται και αυξανόμενη ζήτηση για ποτά με χαμηλές θερμίδες, φυσικές γεύσεις, χωρίς γλουτένη, αλλά και για βιολογικά ποτά, όπως ηλεκτρολύτες, φυσικά επε- ξεργασμένους χυμούς, νερό καρύδας και γάλατα με υψηλή θρεπτική αξία. Ανάμεσα σε όλα αυτά, λοιπόν, έχει αρχίσει να αναπτύσσεται με ιδιαίτερα γρήγορους ρυθμούς και η αγορά των βιταμινούχων νερών. Το βιταμινούχο νερό είναι ένα προϊόν ενισχυμένο με βιτα- μίνες και ιχνοστοιχεία που είναι απαραίτητα σε καθημερινή βάση για τον ανθρώπινο οργανισμό και μπο- ρεί να βοηθήσει στην πρόσληψή τους, τόσο τους ανθρώπους με σχετικές ελλείψεις, όσο και κάθε υγιή καταναλωτή. Βιταμινούχα νερά αξίας… 8 δισ. ευρώ Η αλλαγή στις καταναλωτικές συνήθειες έχει γίνει φυσικά ορατή και από τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στους κλάδους των αναψυκτικών, των soft drinks και των ενερ-

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=