Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 17

42 οδηγός HOW ΤΟ Π ολλές επιχειρήσεις διαφημίζονται με βάση την πόλη ή και την περιοχή στην οποία βρίσκονται, αλλά για ορισμένους διαφημιζόμενους αυτό δεν είναι αρκετό. Συνήθως, καταστήματα όπως τα μίνι μάρ- κετ καλύπτουν μια μικρή περιοχή λίγων τετραγώνων ή μόνο μία γειτονιά. Υποχρεωτικά λοιπόν πρέπει να εστιά- σουν σε υποψήφιους πελάτες των οποίων το σπίτι ή η εργασία είναι πολύ κοντά στη γειτονιά τους. Τι είναι το Hyperlocal Marketing Το Hyperlocal Marketing είναι η διαδικασία στόχευσης υποψήφιων πελατών σε μια πολύ συγκεκριμένη, γεω- γραφικά περιορισμένη περιοχή, μερικές φορές λίγων τετραγώνων, με στόχο την ενημέρωση των καταναλω- τών που ζουν ή εργάζονται σε απόσταση μέχρι και 10 λεπτών, με τα πόδια, από το σημείο πώλησης. Τα τελευταία χρόνια η ευρεία χρήση του Ίντερνετ μέσω κινητών τηλεφώνων έφερε στην επιφάνεια την ανάγκη των καταναλωτών να αναζητούν καταστήματα κοντά τους για πολλές από τις αγορές τους. Καθαριστήρια, ζαχαροπλαστεία, κάβες, φαρμακεία και φυσικά μίνι μάρκετ αποτελούν την πλειονότητα των καταστημάτων μιας γειτονιάς και το Hyperlocal Marketing είναι μια καταπληκτική, χαμηλού κόστους ευκαιρία για να αυξή- σουν τις πωλήσεις τους. Οι καταναλωτές προκειμένου να γλιτώσουν χρόνο, ουρές στα ταμεία, καύσιμα, αλλά και για να βρουν ποιοτικότερα προϊόντα ή να υποστηρί- ξουν τις επιχειρήσεις της γειτονιάς τους και την ανθρώπινη επαφή, πολύ συχνά, προτιμούν ένα μικρό μίνι μάρκετ από τις μεγάλες και γνωστές αλυσίδες. Ιδίως αν πραγματοποιούν μια απρογραμμάτιστη αγορά ή το συμπλήρωμα των εβδομαδιαίων αγορών τους. Τα βασικά εργαλεία, πέρα από τα κλασικά, όπως η δια- νομή φυλλαδίων και η ανάρτηση επιγραφών και σταντ πεζοδρομίου, είναι οι αναζητήσεις Google και τα sponsored posts του Facebook. Τα οφέλη από τις Hyperlocal διαφημίσεις στο Facebook Η τεχνολογία GPS και η αναγνώριση τοποθεσίας στις IP συνδέσεις των υπολογιστών και κινητών τηλεφώνων επιτρέπουν σε πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook, να γνωρίζουν με ακρίβεια τη θέση Το Hyperlocal Marketing στην υπηρεσία των μίνι μάρκετ Του Άκη Λιάντζουρα, Διευθυντή Πωλήσεων Διαφήμισης της Compupress Ηπαλαιότερημορφήmarketing έχειπλέοννέαδυναμικήμέσω του Ίντερνετ και θεωρείται ιδανική για τη διαφήμιση των καταστημάτων που απευθύνονται σε καταναλωτές συγκεκριμένων περιοχών, όπως τα μίνι μάρκετ και τα παντοπωλεία της γειτονιάς. Η διαφήμιση ενός καταστή- ματος είναι ένας τρόπος να αυξήσει το πελατολό- γιό του, ναπροσελκύσει καταναλωτές, αλλά και ναεδραιώσει τηνπαρουσία του στην αγορά.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=