Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 17

45 οδηγός HOW ΤΟ 5 Για να διαφημίσετε προϊόντα ή το κατάστημά σας, ο ευκο- λότερος τρόπος είναι μέσω προώθησης των αναρτήσεών σας. Η διαδικασία που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μετά την ανάρτηση, είναι μέσω του κουμπιού που θα εμφανιστεί από κάτω της και ονομάζεται «Προώθηση Δημοσίευσης». Όταν το κάνετε, θα ανοίξει ένα πλαίσιο διαλόγου όπως δίπλα στην εικόνα. Ξεκινήστε με την επιλογή κοινού και επιλέξτε «άτομα που επιλέ- γετε μέσω στόχευσης». 7 Λίγο πιο κάτω, θα βρείτε τις επιλογές χρέωσης, τον προϋπολογισμό. Προτείνουμε πάντα μικρό ημερήσιο προϋπολογισμό, π.χ. €2 σαν δοκιμή, και την επέκτασή του ανάλογα με την απήχηση. Εκεί θα βρείτε και το μέγεθος του κοινού που θα σας δει. 6 Επιλέξτε την ηλικία και το φύλο και κατόπιν, μέσα από τον χάρτη, πατήστε την «πινέζα» και τοποθετήστε την στο σημείο που βρίσκεται το κατάστημά σας. Επάνω θα εμφα- νιστούν οι συντεταγμένες σας. Αφαιρέστε άλλες τοποθεσίες που τυχόν εμφανίζονται (π.χ. Αθήνα, Ελλάδα) και κρατήστε μόνο αυτές. Από τον κέρσορα των χιλιομέτρων δηλώστε την ακτίνα μέσα στην οποία θέλετε να εμφανίζεστε (π.χ. 3 χιλιόμετρα). 8 Τέλος, μην ξεχνάτε μετά από κάθε δημοσίευση να παρακο- λουθείτε τα στατιστικά της σελίδας σας προκειμένου να έχετε μια σαφή εικόνα της κάθε καμπάνιας. Έτσι, με τον καιρό, θα μάθετε ποιες καμπάνιες λειτουργούν και σε ποιο κοινό, και σε συν- δυασμό με την παρακολούθηση του ταμείου σας θα ξέρετε πόσα χρήματα θα πρέπει να επενδύσετε στο χρήσιμο αυτό εργαλείο! Το διαδίκτυο «κερδίζει» πελάτες Η σημασία της προώθησης της επιχείρησης, των προϊόντων ή των προσφορών σας μέσω του Διαδικτύου, αποδεικνύεται και από την αύξηση των καταναλωτών που επιλέγουν το on-line κανάλι για τις αγορές τους. Σύμφωνα με έρευνα του ΙΕΛΚΑ, το 2017 ένας στους πέντε Έλληνες (ποσοστό 20%) δοκίμασε έστω μία φορά τις on-line αγορές, για κάποιο προϊόν σουπερ μάρκετ. Μ

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=