Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 17

50 ρεπορτάζ Μ ία νομοθεσία που έχει ψηφιστεί στην Ελλάδα από το 2006, έρχεται τελικά και πάλι στην «επι- φάνεια», έστω και μετά από 12 ολόκληρα χρόνια, με σκοπό να εκσυγχρονίσει τις συναλλαγές ανάμεσα σε επιχειρήσεις και επαγγελματίες, ώστε να συμβαδίζουν με ό,τι συμβαίνει σε όλες τις προηγμένες χώρες της Ευρώπης και της Αμερικής. Σκοπός του νέου σχεδίου είναι να αρχίσουν σιγά-σιγά να περνούν οι συναλλαγές μεταξύ εταιρειών, εμπόρων, ελεύθερων επαγγελματιών και γενικά όλες οι επαγ- γελματικές συναλλαγές, από τη σημερινή μορφή του χαρτιού, στην ηλεκτρονική. Με βάση όσα έχουν γίνει μάλιστα γνωστά από την Ανε- ξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ), η οποία και «τρέχει» την εφαρμογή του μέτρου, οι βασικοί στόχοι είναι δύο. Ο πρώτος αφορά την πλήρη εξάλειψη της έκδοσης πλαστών και εικονικών τιμολογίων, ενώ ο δεύτερος αφορά τη διευκόλυνση των ίδιων των επιχειρήσεων, ώστε να μπει τέλος στο «χαρτοβασίλειο» των τιμολο- Του Βάιου Τασούλα Τι αλλάζει για τις μικρές επιχειρήσεις και τα μίνι μάρκετ Η κυβέρνηση έχει αποφασίσει να θέσει σε εφαρμογή το μέτρο της υποχρεωτικής ηλεκτρονική τιμολόγησης, αλλάζοντας την καθημερινότηταόλων των επιχειρήσεων της χώρας. Ουσιαστικά, πρόκειται να μπει οριστικό τέλος στα έντυπα τιμολόγια και οι συναλλαγές των μίνι μάρκετ με τους προμηθευτές θα γίνονται πλέον ηλεκτρονικά. Ηλεκτρονική Tιμολόγηση

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=