Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 17

66 Ένας από τους πιο σημαντικούς κλάδους της εγχώριας οικονομίας, προσπαθεί να επανακάμψει από την κρίση, μέσω της ανάπτυξης κάποιων ελληνικών επιχειρήσεων, αλλά και μια γενικότερης «στροφής» σε πιο υγιεινά προϊόντα, που αυξάνουν τις επιλογές για τα μίνι μάρκετ. Νέες επιλογές και από ελληνικές ετικέτες για τα μίνι μάρκετ Της Ελένης Σαραντάκη Αναψυκτικά Ο κλάδος των αναψυκτικών «υπέφερε» περισσότερο από σχεδόν οποιονδήποτε άλλο στην Ελλάδα κατά τη διάρκεια της κρίσης, με τον τζίρο της αγοράς να μειώ- νεται διαρκώς τα τελευταία χρόνια, καταγράφοντας μόνιμα πτωτικές τάσεις. Το περιορισμένο πορτοφόλι των Ελλήνων, σε συνδυασμό και με μία παγκόσμια τάση προς πιο υγιεινές επιλογές, επηρέασε σημαντικά την αγορά και στη χώρα μας, αλλάζοντας ουσιαστικά ολόκληρο τον «χάρτη» του κλάδου. Την ώρα που η Coca-Cola, με ισχυρή παρουσία στην Ελλάδα μέσω της 3Ε, διατηρούσε τις πωλήσεις της σε πολύ υψηλά επίπεδα, το ίδιο δεν συνέβαινε και με την Pepsico- Ήβη. Η ραγδαία πτώση στα οικονομικά της μεγέθη, οδήγησε σε αποεπένδυση στη χώρα μας, γεγονός που έσπευσαν να εκμεταλλευτούν μία σειρά από σημαντικές ελληνικές επι- χειρήσεις όπως Λουξ, Έψα, Βίκος, Green Cola, αλλά και μικρότερες όπως ΒΑΠ, Αφοί Δινάκη με τα αναψυκτικά Φλώ- ρινας, Γεράνι, Αφοί Κουρτίδη με το Νέκταρ και αρκετές ακόμη. Αυτές κατάφεραν να ενισχύσουν την παρουσία τους στην αγορά, παρουσιάζοντας νέες ιδέες και προϊόντα, που τους επέτρεψαν να αυξήσουν και τα μερίδιά τους.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=