Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 17

αναψυκτικα Αφιέρωμα 68 Γκαζόζα Green Mountain Mε φυσικά αρώματα μοσχο- λέμονου, ελάχιστες θερμίδες, μηδενική περιεκτικότητα σε ζάχαρη και γλυκαντικά από το φυτό στέβια, το αναψυκτικό GREEN MOUNTAIN από την Green Cola Hellas αποτελεί μια πιο μοντέρνα εκδοχή ενός παραδοσιακού αναψυκτικού, της γκαζό- ζας. Το προϊόν διατίθεται σε συσκευασίες κουτιού και φιάλης Pet των 330ml και σε πολυσυσκευασίες των 6 ή 4 τεμαχίων αντίστοιχα. Αναψυκτικά Φιόνα χωρίς ζάχαρη Η σειρά αναψυκτικών Φιόνα συνδυάζει το φυσικό ανθρακούχο ξινό νερό Φλώρι- νας, ελληνικούς χυμούς φρούτων και λίγες θερμίδες. Κυκλοφορεί σε τέσσερις δια- φορετικούς τύπους, πορτοκαλάδα, λεμονάδα, γκα- ζόζα και cola, ενώ η ζάχαρη έχει αντικατασταθεί από γλυ- καντικές ύλες. Τα αναψυκτικά είναι διαθέσιμα σε συσκευασία του 1 λίτρου από την εταιρεία Δινάκη. Σειρά Frut Up από την Αφοί Κουρτίδη Η Frut Up είναι μια σειρά αναψυκτικών, που όπως τα αναψυκτικά Νέκταρ, παρασκευάζεται από ελληνικούς χυμούς, αλλά περιέχει μόνο γλυκαντι- κές ουσίες αντί για ζάχαρη. Τα αναψυκτικά της σειράς είναι διαθέσιμα σε τέσσερις διαφορετικούς τύπους, συγκε- κριμένα πορτοκαλάδα, λεμονάδα, γκαζόζα και cola σε φιάλη του 1,5 λίτρου και παράγονται από την εταιρεία Αφοί Γ. Κουρτίδη ΑΕ στις Σέρρες. Κρητική Ζελίτα από τη Φήμη Το αναψυκτικό Ζελίτα βασίζεται στο παραδοσιακό κρητικό αναψυκτικό Μπυράλ και συνδυάζεται με γεύση μπανάνας και καραμέλα με πλούσιο ανθρακικό. Η θερμιδική του αξία είναι 11 θερμίδες και είναι διαθέσιμο σε γυάλινες φιάλες των 250ml και φιάλες Pet των 330ml και 1,5lt. Νέα και καινοτόμα προϊόντα «κατακλύζουν» την αγορά Η αλλαγή των δεδομένων στην εγχώρια αγορά αναψυκτικών, οδήγησε και στο λανσάρισμα πλήθους νέων προϊόντων τα τελευταία χρόνια. Με έμφαση στην κατηγορία των πιο υγιεινών επιλογών, με λιγότερες θερμίδες και ζάχαρη, αλλά και με μια σειρά από άλλες καινοτομίες σε προϊόν και συσκευασία, καθώς και επαναλασαρίσματα, οι ελληνικές επιχειρήσεις του κλάδου προσπάθησαν και συνεχίζουν να «αγωνίζονται» για την αύξηση των μεριδίων τους στην αγορά. Ακολουθούν ενδεικτικά, κάποια από τα νέου τύπου προϊόντα στον τομέα των αναψυκτικών. εταιρειών-μελών του μέχρι το 2020, με σημείο αναφοράς το 2015. Πρόκειται για μία πρωτο- βουλία που ανταποκρίνεται στις μεταβαλλόμενες προτιμήσεις των καταναλωτών σχετικά με την πρόσληψη ζάχαρης και στην πρόσκληση των κρατών-μελών και της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για μια συντονισμένη προσέγγιση στην ανασύνθεση των προϊόντων τροφί- μων, στην οποία περιλαμβάνεται και η μείωση της ζάχαρης. Ο κλάδος των αναψυκτικών στην Ευρώπη μάλιστα, έχει πετύχει μείωση κατά 12% της ζάχα- ρης στα ανθρακούχα και μη ανθρακούχα αναψυκτικά ήδη από την περίοδο 2000- 2015, ενώ έχει δεσμευτεί και για περαιτέρω μείωση, επίσης κατά 10% μέχρι το 2020. Νέος πρωταγωνιστής στη «μάχη» της αγοράς Η ζάχαρη αποτελεί το νέο πρωταγωνιστή στη «μάχη» της εγχώριας αγοράς των αναψυκτικών, αφού η πλειοψηφία των εταιρειών έχει στραφεί προς αυτή την κατεύθυνση, με λανσάρισμα νέων «πράσινων» προϊόντων. Η Green Cola έχει κατα- φέρει να ηγείται του συγκεκριμένου τομέα στη χώρα μας, όμως πλέον και η Coca-Cola, διαθέτει τη δική της σειρά με στέβια, ενώ τόσο η Έψα, όσο και η Βίκος, αλλά και οι Αφοί Δινάκη με τα αναψυκτικά Φιόνα χωρίς ζάχαρη, παρουσιάζουν ανοδικές τάσεις. Την ίδια ώρα, η Λουξ έχει λανσάρει ήδη από το 2016 το brand «Λουξ Plus ‘n Light», με το οποίο εισήλθε δυναμικά στην αγορά των ολιγοθερμικών αναψυκτι-

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=