Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 17

Coca-Cola: Νέες γευστικές εμπειρίες με τον Έλληνα καταναλωτή στο επίκεντρο ξενη δημοσιευση Είναι αρκετοί εκείνοι που θα συμφωνήσουν ότι υπάρ- χουν μάρκες οι οποίες παραμένουν μέχρι και σήμε- ρα ιστορικές και αγαπημένες. Η Coca-Cola είναι μία από αυτές καθώς εξακολουθεί να είναι ένας μύθος εδώ και 132 χρόνια και μία από τις πιο πολυσυζητημέ- νες επιχειρηματικές ιστορίες στον κόσμο. Αυτή η πορεία αναδεικνύει την πραγματική διά- σταση της έννοιας «εξέλιξη». Γιατί εξέλιξη σημαίνει να προσαρμόζεσαι, να επεκτείνεσαι, να πορεύεσαι με ευελιξία σε έναν όλο και πιο σύνθετο κόσμο. Η Coca-Cola σήμερα προχωράει στο μέλλον αγκαλιάζοντας με ευθύνη αλλά και πάθος την κα- θημερινότητα του καταναλωτή, προσφέροντάς του προϊόντα που ανταποκρίνονται στις μεταβαλλόμενες ανάγκες του, στις διαφορετικές στιγμές της ημέρας, σε διαφορετικά στάδια της ζωής του. Αυτό είναι το νέο της όραμα, να γίνει δηλαδή μία total beverage εταιρεία. Με βάση αυτό, ανανεώνει την κατηγορία των ανα- ψυκτικών και την οικογένεια προϊόντων Coca-Cola, η οποία θα συνεχίσει να αποτελεί για πολλά ακόμα χρόνια αγαπημένο προϊόν των καταναλωτών τόσο στην χώρα μας αλλά και σε όλο τον κόσμο. Επιπλέον, επεκτείνεται σε νέες κατηγορίες πέραν των αναψυ- κτικών μέσα από την καινοτομία. Τα ταξίδι αυτό ακολουθεί η εταιρεία και στην Ελλάδα, όπου σήμερα, διαθέτει 35 διαφορετικά προϊ- όντα και 8 μάρκες. Μάλιστα, 22 προϊόντα από αυτά δια- τίθενται με λίγη ή καθό- λου ζάχαρη ικανοποιώ- ντας όλους εκείνους που αναζητούν την υπέροχη γεύση ενώ ταυτόχρονα επιθυμούν να ελέγξουν την πρόσληψη ζάχαρης. Η Coca-Cola στην Ελλάδα είναι πρωτοπόρος στην μείωση της ζάχαρης, ενώ μάλιστα, πολλά προϊόντα χωρίς ζάχαρη ξεκίνησαν την παγκόσμια πορεία τους από εδώ. Ένα από αυτά είναι η Coca-Cola Xω- ρίς Θερμίδες, και με γλυκαντικό από το φυτό Στέβια , η οποία κυκλοφόρησε σε παγκόσμια πρώτη στην Ελλάδα το 2017 και σήμερα διατίθεται και στις αγορές της Κύπρου και της Ιταλίας. Φέτος, η εταιρεία εντείνει τη δραστηριότητά της προς αυτή την κατεύθυνση προσφέροντας στους Έλληνες καταναλωτές Sprite Zero Λεμόνι Μέντα με γεύση που ενθουσιάζει αλλά και Schweppes Λεμόνι και Μαστίχα-Μέντα χωρίς ζάχαρη, δύο γεύσεις με “άρωμα” Ελλάδας και διαθέσιμες μόνο στην Ελλάδα. Δεν σταματάει όμως εδώ! Με σύνθημα «μόνο εδώ» η εταιρεία παρουσιάζει την πορτοκαλάδα Fanta με 30% λιγότερη ζάχαρη και 20% χυμό πορτοκαλάδα αλλά και Fanta πορτοκαλάδα και λεμονάδα Χωρίς θερμίδες και με γλυκαντικό από το φυτό Στέβια. Επιπλέον, «μόνο εδώ» διαθέτει τα προϊόντα της οι- κογένειας Fanta με γραφικά που φιλοτέχνησαν νέοι της χώρας. Αυτή τη στιγμή τα 5 καλύτερα σχέδια βρί- σκονται ήδη στα ράφια των supermarket αλλά και σε πολλά outdoor σημεία της Αθήνας και προέκυψαν από διαγωνισμό που διοργάνωσε η εταιρεία με απο- κλειστικά στην Ελλάδα. Εκτός όμως από την ανανέωση στην κατηγορία των αναψυκτικών, η Coca-Cola μπαίνει και σε νέες κατηγορίες ανταποκρινόμενη στις καταναλωτικές τάσεις για πιο υγιεινό τρόπο ζωής και φυσικά συστα- τικά. Με έμπνευση τις σύγχρονες αυτές ανάγκες των καταναλωτών, παρουσίασε στην Ελλάδα το FuzeTea , που συνδυάζει εκχυλίσματα τσαγιού από 100% βι- ώσιμες καλλιέργειες, χυμό φρούτων και αρωματικά φυτά. Ένας απολαυστικός συνδυασμός, που θα μας κάνει όχι μόνο να ξαναγνωρίσουμε το παγωμένο τσάι αλλά και να το λατρέψουμε! Το πάθος της Coca-Cola να αποτελέσει μία εταιρεία που θα προσφέρει επιλογές προ- ϊόντων για κάθε στιγμή της ημέρας και για κάθε στά- διο της ζωής δεν σταμα- τάει εδώ. Γι’ αυτό, έφερε στην Ελλάδα το Adez, το οποίο είναι ένα ρόφη- μα φυτικής προέλευσης με θρεπτικές ιδιότητες. Συγκεκριμένα, το Adez , χωρίς προσθήκη ζάχαρης και με γλυκαντικό από το φυτό της στέβια, περιλαμβά- νει μια πλούσια γευστική γκάμα με βάση το Αμύγδαλο, την Καρύδα και τη Σόγια. Επιπλέον, όλα τα προϊόντα Adez διατίθενται σε ένα πρωτοποριακό 100% ανακυκλώσιμο μπουκάλι Plant Bottle, φτιαγμένο μέ- χρι και 30% από φυτικά υλικά. Και εάν όλα αυτά σε κάποιους δεν αρκούν … το ίδιο ισχύει και για την Coca-Cola. Γι’ αυτό σύντομα θα φέρει και στην Ελλάδα νέες γευστικές προτάσεις, που ταιριάζουν στην καθημερινότητα και στις ανά- γκες όλων των καταναλωτών.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=