Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 17

παρουσίαση 78 Φθηνά και ποιοτικά προϊόντα στριφτού με τον… χρησμό της Πυθίας Η Πυθία, μία 100% ελληνική εταιρεία, αποφάσισε να αλλάξει τα δεδομένα στο στριφτό τσιγάρο, προσφέροντας προϊόντα υψηλής ποιότητας, στις καλύτερες τιμές της αγοράς. H ανανεωμένη σειρά προϊόντων στριφτού τσιγά- ρου της Πυθίας προσφέρει στα μίνι μάρκετ και στα περίπτερα τη δυνατότητα να παρέχουν στους πελάτες τους χαρτάκια και φίλτρα υψηλής ποιό- τητας, με μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους και μικρότερη τελική τιμή για τους καταναλωτές. Φτιαγ- μένα από ελληνική πρώτη ύλη, τα προϊόντα του 100% ελληνικού brand Πυθία έχουν δημιουργήσει μία ευρεία γκάμα από χαρτάκια, φίλτρα και τζιβάνες για στριφτό τσιγάρο, τα οποία και ξεχωρίζουν για το value for money που παρέχουν τόσο στους επαγγελματίες της αγοράς όσο και στους τελικούς καταναλωτές. Πυθία: Η εμπειρία στην πράξη Με προσωπική εμπειρία στην αγορά της μικρής λιανι- κής και των περιπτέρων συγκεκριμένα, ο κ. Χαράλαμπος Δρακόπουλος αποφάσισε το 2009 να δημιουργήσει τη δική του εταιρεία, αλλά και το δικό του ελληνικό brand, προσφέροντας κορυφαίες επιλο- γές σε μίνι μάρκετ και περίπτερα. Μέσω της εταιρείας διανομής BDrako, εισήλθε στον χώρο του χονδρεμπορίου και έπειτα δημιούργησε το δικό του brand για προϊόντα στριφτού τσιγάρου, το οποίο είναι μάλιστα εμπνευσμένο από την αρχαία Ελλάδα και τους «καπνούς» της Πυθίας. Ο ίδιος «έστησε» άλλωστε μία 100% ελληνική εταιρεία γι’ αυτόν ακριβώς τον λόγο. Να προσφέρει ένα ελληνικό προϊόν, που θα ανταγωνίζεται τα αντίστοιχα των πολυ- εθνικών. Κι αν η παραγωγή στην Ελλάδα ήταν τελικά αδύνατο να γίνει πράξη εξαιτίας της ανυπαρξίας σχετι- κών εργοστασίων, φρόντισε το προϊόν να προέρχεται ελληνική πρώτη ύλη και ελληνικό πολτό, αλλά και να Τoυ Bάιου Τασούλα

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=