Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 17

88 μικροί παραγωγοί Δ εν έχει κλείσει καν τα δύο χρόνια λειτουργίας της κι όμως η εταιρεία Βevartisan έχει θέσει υψηλούς στόχους για την ανάπτυξή της, με κύριο «όπλο» ένα ποιοτικό προϊόν, τη Δροσιά, το οποίο έχει ήδη αρχίσει να κερδίζει τη δική του θέση στα ράφια των μίνι μάρκετ, αλλά και σε μία σειρά από άλλα κατα- στήματα, όπως καφετέριες, φούρνους, αναψυκτήρια, σούπερ μάρκετ και περίπτερα. Πρόκειται για ένα ελληνικό iced tea με χαμηλή περιε- κτικότητα σε σάκχαρα , υψηλή περιεκτικότητα σε κατεχίνες και βιολογική πιστοποίηση Premium Quality EU/NON EU Agriculture. Για το νέο αυτό ελληνικό προϊόν, αλλά και για τα σχέδια της Bevartisan, μίλησε στο περιοδικό «Mini Market & Μικρή Λιανική», ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, κ. Ανδρέας Ηλιόπουλος. Του Στέλιου Ασλανίδη Ελληνικό iced tea με βιολογική πιστοποίηση Μία 100% ελληνική εταιρεία αποφάσισε να καλύψει το κενό ανάμεσα στα υπέρ- ζαχαρώδη αναψυκτικά και το εμφιαλωμένο νερό, προσφέροντας ένα υγιεινό αφέψημα με φυσική γεύση και χωρίς την προσθήκη τεχνητών ουσιών. Κάπως έτσι δημιουργήθηκε η Bevartisan, αλλά και το κορυφαίο προϊόν της, η Δροσιά. Bevartisan

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=