Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 17

89 μικροί παραγωγοί Mini Market: Πείτε μας δυο λόγια για την Bevartisan και την ιδέα πίσω από αυτή. Ανδρέας Ηλιόπουλος: Η Bevartisan ιδρύθηκε με σκοπό να οδηγήσει στον επαναπροσδιορισμό του τρόπου που αντιλαμβανόμαστε την υγιεινή διατροφή. Οι έντονοι ρυθμοί ανάπτυξης της παραγωγής, καθώς και η έλλειψη χρόνου στην καθημερινότητα των καταναλω- τών, οδηγεί αναπόφευκτα στη διαρκή έκθεση του οργανισμού σε μη φυσικά προϊόντα. Το κέρδος θεωρεί- ται αυτοσκοπός για τις εταιρείες και οποιαδήποτε έννοια σχετική με την αύξηση της ποιότητας και στροφής προς ένα πιο ανθρωποκεντρικό μοντέλο ανάπτυξης έχει εξανεμισθεί. Ο τρόπος που τρεφόμαστε και η ποιότητα των προϊό- ντων που καταναλώνουμε είναι αναγκαία συστατικά μιας αρμονικής διαβίωσης. Με την πρωτοβουλία μας ευελπιστούμε να προσανατολίσουμε παραγωγούς και καταναλωτές προς αυτή την κατεύθυνση και να αυξή- σουμε τα επίπεδα διαφάνειας σε σχέση με τα συστατικά που μπαίνουν στα προϊόντα μας. Η εταιρεία μας ιδρύθηκε πριν από ενάμιση χρόνο και ήδη η ανταπόκριση που λαμβάνουμε από τους κατανα- λωτές και τους συνεργάτες μας είναι εξαιρετική. Προς το παρόν έχουμε επικεντρωθεί στον τομέα των αναψυ- κτικών, γιατί εκεί παρατηρήσαμε ένα μεγάλο κενό (εξού και το όνομα της εταιρείας –BEV(ERAGE) ARTISAN), αλλά στόχος μας είναι να αναπτύξουμε δρα- στηριότητα και σε άλλους κλάδους. Μ.Μ.: Από πού λαμβάνετε τις πρώτες ύλες και πού γίνεται η παραγωγή των προϊόντων σας; Α.Η.: Είμαστε μια ελληνική εταιρεία που προσπαθεί σε κάθε κρίκο της εφοδιαστικής αλυσίδας να ενισχύει το ελληνικό στοιχείο. Ήταν βασική μας αρχή, από την πρώτη μέρα λειτουργίας της εταιρείας, να συνεργα- στούμε με Έλληνες παραγωγούς ώστε εμείς να εστιάσουμε κυρίως στο εμπορικό και το δημιουργικό κομμάτι της επιχείρησης. Σε αυτή τη φάση έχουμε έναν βασικό συνεργάτη στην περιοχή της Βορείου Ελλάδος. Εμείς είμαστε υπεύθυνοι για τις πρώτες ύλες και τα υλικά συσκευασίας και εκείνος αναλαμβάνει την εμφι- άλωση, την κιβωτιοποίηση και την παλετοποίηση των προϊόντων. Όσον αφορά τις πρώτες ύλες, λόγω της ιδι- αιτερότητας του προϊόντος μας (κρύο τσάι), αναγκαστικά ο κύριος όγκος έρχεται από το εξωτερικό, αλλά ένα μεγάλο κομμάτι το προμηθευόμαστε από Έλληνες παραγωγούς και εμπόρους. Μ.Μ.: Τι περιλαμβάνει σήμερα, η προϊοντική γκάμα της εταιρείας; Είναι όλα τα προϊόντα διαθέσιμα για το «κανάλι» των μίνι μάρκετ και της μικρής λιανικής; Α.Η.: Το βασικό μας προϊόν είναι η Δροσιά Organic Iced Tea. Πρόκειται για το πρώτο βιολογικό iced tea, που παράγεται στην Ελλάδα. Αυτή τη στιγμή είναι το πιο ποι- οτικό iced tea στην ελληνική αγορά και σίγουρα ανάμεσα στα καλύτερα στον κόσμο. Σε αυτή τη φάση έχουμε τρεις βασικούς κωδικούς: Το βασικό πρόβλημα για κάθε μικρή επιχείρηση, σε αυτή τη φάση που βρίσκεται η ελληνική οικονομία, δεν είναι η κρίση αλλά η πρόσβαση σε κεφάλαιο. Ο κ. Ανδρέας Ηλιόπουλος.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=