Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 17

90 μικροί παραγωγοί 1. Δροσιά Green Το iced tea είναι το ιδανικό αναψυκτικό για μία ισορ- ροπημένη διατροφή. Εμπνευσμένοι από την ιδιότητά του αυτή, δημιουργήσαμε ένα μοναδικό αφέψημα από πράσινο τσάι, λουίζα και χυμό λεμονιού, που αναζωογονεί τον οργανισμό. Γεμάτο αντιοξειδωτικά και ευεργετικά συστατικά. Απλό, φυσικό, με πλούσια και αυθεντική γεύση. Προσφέρει αυτό που πραγματικά χρειαζόμαστε όλοι καθημερινά. Δροσιά ζωής, γεύση ζωής. 2. Δροσιά Mate Το τσάι Mate είναι ένα από τα πιο ιδιαίτερα βότανα στον κόσμο. Παράγεται συνήθως στην Αργεντινή και λόγω της υψηλής περιεκτικότητάς του σε καφεΐνη και αντιο- ξειδωτικά συστατικά προσφέρει ενέργεια, ενώ ταυτόχρονα αναζωογονεί τον οργανισμό. Το συνδυάσαμε με εκχύλισμα Elderflower (κουφοξυ- λιά), ένα μείγμα χυμού λεμονιού και πορτοκαλιού, καθώς και σιρόπι αγαύης. Έτσι καταφέραμε να δημι- ουργήσουμε το πιο ποιοτικό ενεργειακό ποτό. Ένα ποτό που αξίζαμε πάντα. 3. Δροσιά Red Το τσάι Rooibos είναι το πιο διάσημο τσάι της αφρικάνι- κης ηπείρου. Παράγεται συνήθως στη Νότια Αφρική και είναι γνωστό ως το κόκκινο τσάι με τη δυνατή γεύση και τις αμέτρητες ευεργετικές ιδιότητες. Το συν- δυάσαμε με εκχύλισμα Acai (μούρο του Αμαζονίου), ένα μείγμα χυμού λεμονιού και πορτοκαλιού, καθώς και σιρόπι αγαύης. Έτσι καταφέραμε να δημιουργή- σουμε ένα σπάνιο αφέψημα το οποίο προσδίδει εσωτερική ενδυνάμωση. Μ.Μ.: Πού διανέμονται σήμερα τα προϊόντα της Bevartisan; Τι ποσοστό των πωλήσεών σας αφορά τα μίνι μάρκετ και τα υπόλοιπα σημεία της μικρής λιανικής; Α.Η.: Σήμερα πουλάμε προϊόντα σε πάνω από 400 σημεία στην Αττική και στην επαρχία. Έχουμε εστιάσει κυρίως στην αγορά της Αθήνας γιατί εδώ είναι η έδρα μας, αλλά και γιατί εδώ μπορούμε να αξιολογήσουμε άμεσα το feedback που παίρνουμε από την αγορά ώστε να κάνουμε στρατηγικές κινήσεις ανάπτυξης στο μέλλον. Οι περισσότεροι πελάτες μας στην επαρχία μας βοηθούν να αξιολο- γήσουμε αγορές εκτός Αττικής. Σε αυτή τη φάση δε, συνεργαζόμα- στε με χονδρέμπορους γιατί θέλουμε να δημιουργήσουμε προ- σωπικές σχέσεις με τους πελάτες μας. Έχουμε ένα δίκτυο πωλητών στην περιοχή της Αττικής οι οποίοι κάνουν τα πάντα για να νιώσουν οι πελάτες μας καλά με την εταιρεία και το προϊόν μας. Η αγορά των μίνι μάρκετ και της μικρής λιανικής απο- τελεί περίπου το 25% της πελατειακής μας βάσης. Είναι μια ιδιαίτερη αγορά με υψηλό ανταγωνισμό που θέλει συγκεκριμένη στρατηγική προσέγγισης. Γι’ αυτό και εμείς εστιάζουμε σε σημεία τα οποία έχουν μια «αδυναμία» στα ποιοτικά προϊόντα και φυσικά με ένα συνδυασμό ελκυστικών τιμών και προσωπικής επα- φής, αυξάνουμε το κίνητρο προώθησης των προϊόντων. Μ.Μ.: Γιατί να προτιμήσει τα προϊόντα της εταιρείας σας, αρχικά ένας επαγγελματίας της αγοράς και εν συνεχεία οι καταναλωτές; Α.Η.: Γιατί έχουμε το πιο ποιοτικό iced tea στην ελλη- νική αγορά αυτή τη στιγμή. Η ιδέα μας δεν ξεκίνησε τυχαία. Υπήρχε ένα σοβαρό κενό στον συγκεκριμένο χώρο και εμείς απλά πήραμε την πρωτοβουλία να το εκμεταλλευτούμε. Η Ελλάδα είναι μια μεγάλη αγορά και ο Έλληνας καταναλωτής είναι αρκετά ευφυής και συνειδητοποιημένος. Το θεωρώ επιτακτική ανάγκη, από κάθε σημείο το οποίο σέβεται αυτό που κάνει, να παρέχει έναν αρκετά σημαντικό αριθμό ποιοτικών προϊόντων στον καταναλωτή, αλλά και να γνωρίζει πώς να του τα προωθήσει. Όλα αυτά, μαζί με τις αντα- γωνιστικές μας τιμές και την εξαιρετική εξυπηρέτηση που προσφέρουμε στους πελάτες μας, μας κάνουν μια εταιρεία με την οποία κάθε σοβαρός επαγγελματίας θα ήθελε να συνεργαστεί. Μ.Μ.: Ποια προβλήματα πρέπει να ανταπεξέλ- θει μια μικρή ελληνική επιχείρηση για να αναπτυχθεί εν μέσω κρίσης; Α.Η.: Πρέπει να είμαστε ρεαλιστές. Το βασικό πρό- βλημα για κάθε μικρή επιχείρηση, σε αυτή τη φάση που βρίσκεται η ελληνική οικονομία, δεν είναι η κρίση αλλά η πρόσβαση σε κεφάλαιο. Καλώς ή κακώς ο κλά- δος των ποτών και των τροφίμων είναι ένας από τους πιο ισχυρούς στη χώρα, κάτι που σημαίνει ότι υπάρ- χουν ευκαιρίες εάν ξέρεις να τις εκμεταλλευτείς. Εμείς δεν ξεκινήσαμε τη Bevartisan για να παραμείνουμε μια ακόμα μικρή εταιρεία στον χώρο. Εμείς θέλουμε να πρωταγωνιστήσουμε. Η πορεία μας μέχρι στιγμής μας έχει δείξει ότι κάθε άλλο παρά δύσκολο είναι, με βάση τον τρόπο που λειτουργούμε και τις αξίες που πρεσβεύουμε. Αυτό που μένει, είναι να μπορέσουμε να προσελκύσουμε στρατηγικούς επενδυτές που θα αντιληφθούν το όραμά μας, μέσω της ευκαιρίας που έχουμε δημιουρ- γήσει, ώστε να μας βοηθήσουν να το κάνουμε πραγματικότητα. Μ info point

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=