Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 19

62 έρευνα Ν έα δεδομένα φαίνεται ότι έχουν αρχίσει να επι- κρατούν τα τελευταία χρόνια στις διατροφικές συνήθειες των Ελλήνων καταναλωτών, καθώς η οικονομική κρίση στη χώρα, αλλά και η νέα γενιά καταναλωτών έχουν πλέον ξεκάθαρο αντίκτυπο και στην αγορά των τροφίμων. Τα πιο φθηνά προϊόντα, οι νέες, διαφορετικές γεύσεις, καθώς και οι υπερτροφές κερδίζουν «έδαφος» έναντι παραδοσιακών επιλογών, όπως η μεσογειακή κουζίνα. Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Κατα- ναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) και στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Υπηρεσίας (ΕΛΣΤΑΤ), καθορι- στικό ρόλο στα ψώνια των Ελλήνων καταναλωτών τα τελευταία χρόνια έχει παίξει η τιμή των προϊόντων, Αλλάζουν οι προτιμήσεις και τα ψώνια των καταναλωτών Νέες τάσεις κι επιλογές αναδεικνύουν τα στοιχεία των τελευταίων χρόνων, γύρω από τις διατροφικές προτιμήσεις και τις αγορές στα τρόφιμα των Ελλήνων κατα- ναλωτών μετά την κρίση, αλλά και τη διάδοση των social media και της «εύκολης» ενημέρωσης. Της Ελένης Σαραντάκη

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=