Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 19

Αφιέρωμα Χαρτάκια και τζιβάνες Η κατανάλωση των τσιγάρων μπορεί να έχει μειωθεί στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια, αλλά αυτό δεν αφορά και τον χύμα καπνό, που έχει δείξει αυξητικές τάσεις εν μέσω κρίσης, εξαιτίας και της χαμηλότερης τιμής του. Κάπως έτσι έχει ενισχυθεί και η πώληση στα χαρτάκια και τα φιλτράκια καπνού, όπου εταιρείες όπως η LeonFlame με τα ακατεργαστά τσιγαρόχαρτα Raw και η εταιρεία Πυθία με χαρτάκια και φιλτράκια από ελληνι- κές, φυσικές πρώτες ύλες, έχουν αρχίσει να ανταγωνίζονται κορυφαία brands της αγοράς, όπως τα rizla της Imperial Tobacco .
 Νέα «μόδα» δε, είναι και οι «τζιβάνες» (ημίσκληρο χαρτί), τις οποίες «υιοθετούν» όλο και περισσότεροι καταναλωτές και αντίστοιχα προωθούν περισσότερο κι οι εταιρείες. Η Πυθία για παράδειγμα έχει δημιουργήσει τζιβάνες από 100% ελληνικό πολτό, τις οποίες διαθέτει ήδη και σε μίνι μάρκετ. Φιλτράκια και πιπάκια Το κάπνισμα με φιλτράκι έχει γίνει πολύ διαδεδομένο τα τελευταία χρόνια, μια και μπορεί να συνδυάσει το κάπνι- σμα, παίρνοντας μικρότερες δόσεις των «κακών» στοιχείων του τσιγάρου. Τα brands είναι κι εδώ πολλά: Raw, Σέρτικο, Swan, Πυθία, Zen, Old Holborn, του Παπ- πού κι Evans, είναι κάποια μόνο εξ αυτών. Στα δύο τελευταία, μάλιστα, μπορεί κανείς να βρει και μία μεγάλη γκάμα από πιπάκια. Ειδικά η εταιρεία Evans Δρίτσας εξειδικεύεται στα πιπάκια, διαθέτοντας στην 70 Καπνικά & Αξεσουάρ Έξτρα κέρδος από τα αξεσουάρ των καπνικών Τα αναλώσιμα είδη και τα αξεσουάρ στην αγορά των καπνικών αυξάνονται διαρκώς τα τελευταία χρόνια, με πολλές ελληνικές και ξένες επιχειρήσεις να δραστηριοποιούνται στον συγκεκριμένο τομέα, λανσάροντας διαρκώς καινούργια προϊόντα, με νέες καινοτο- μίες και μεγαλύτερες επιλογές για τον τελικό καταναλωτή, δηλαδή τους καπνιστές. Το γεγονός δίνει τη δυνατότητα και στους καταστηματάρχες των μίνι μάρκετ και των υπολοίπων σημείων της μικρής λιανικής, για έξτρα κέρδος από την κατηγορία των καπνι- κών. Μια καλή αξιοποίηση των σχετικών ραφιών του εκάστοτε καταστήματος, με πληθώρα αξεσουάρ δίπλα στα τσιγάρα και τον καπνό, μπορεί να αποτελέσει μία δελεαστική πρόταση για τους πελάτες και άρα να φέρει περισσότερα χρήματα στο ταμείο. Η γκάμα είναι άλλωστε τεράστια και αφορά μία σειρά από κατηγορίες προϊόντων, όπως αυτές που αναφέρονται παρακάτω. ” “ Τα αναλώσιμα είδη και τα αξεσουάρ στην αγορά των καπνικών αυξάνονται διαρ- κώς, λανσάροντας καινούργια προϊόντα, με νέες καινοτομίες και μεγαλύτερες επιλογές για τον τελικό καταναλωτή, δηλαδή τους καπνιστές.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=